تحليلگر پيشين دستگاه اطلاعاتي آمريکا: تهديدات نتانياهو در مورد ايران توخالي است

"گري سيک" از چهره هاي شناخته شده دستگاه امنيتي دولت آمريکا در دولت هاي ريگان و کارتر در مصاحبه اخير خود با شبکه تلويزيوني "سي ان ان" تهديدات نتانياهو در قبال کشورمان را "توخالي" خوانده و او را يک "دروغگو" قلمداد کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي، وي در اين باره اظهار داشته است "بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي فردي زيرک نيست. او ايده هايي در ذهنش دارد با اين حال آنچه او مطرح مي کند صرفا اظهاراتي مبالغه آميز و آخرالزماني هستند. او همواره در نقش گرگي ظاهر شده که در عرصه سياسي به گريه و زاري پرداخته است. اين کار دليلي در پشت سر خود دارد و آن اينکه نتانياهو تاکنون مشاهده کرده که اين شيوه جوابگوي نيازهايش بوده و به همين خاطر آن را تکرار مي کند."‌

اين تحليلگر پيشين دستگاه اطلاعاتي آمريکا ضمن انتقاد از برنامه تسليحات هسته اي رژيم صهيثونيستي اظهار داشته است "رژيم صهيونيستي در حالي از برنامه هسته اي ديگر کشورها انتقاد مي کند که خود سالها برنامه تسليحاتي اش را مخفيانه دنبال کرده بود."

گري سيک در مورد کشورمان با اذعان به نيروهاي متخصص و جوان ايراني افزود "کشور ايران داراي جمعيتي تحصيلکرده و متخصص است. ايرانيان در پي دستيابي به سلاح هسته اي نيستند. 

برچسب ها: گری ، سیک ، ایران ، نتانیاهو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار