بازيگر سريال "نرگس":

ياد "نرگس" سيروس مقدم به خير

شيوا خسرو مهر گفت: خوشحالم که بعد از "نرگس" در مجموعه "بچه هاي نسبتا بد" با سيروس مقدم همکاري مي‌کنم.

شيوا خسرو مهر يکي از بازيگران مجموعه "بچه هاي نسبتا بد" در خصوص همکاري خود با اين پروژه به خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از حضور در سريال نرگس ديگر فرصت کار کردن با سيروس مقدم برايم پيش نيامد.

وي افزود: بنابر گرفتاريهاي بسيار حضور در "پايتخت 2" به من پيشنهاد شد که آن را رد کردم و طي تماسي براي بازي در بچه هاي نسبتا بد بسيار ذوق زده شدم.

خسرومهر با اشاره به نقش خود اظهار داشت: در اين مجموعه در نقش يک مادر دلسوز بازي مي‌کنم و چند سکانسي تا به امروز از بخشهاي مربوط به من را فيلمبرداري کرده اند.

*کار با سيروس مقدم اميدوارم کرد

وي با اشاره به کار با سيروس مقدم کارگردان صاحب نام کشورمان تصريح کرد: کار با سيروس مقدم بسيار آرام، بدون استرس و دوست داشتني است و اميدوارم فرصت کار با اين کارگردان خوب کشورمان، براي همه هنرمندان فراهم شود.

خسرومهر با اشاره به همکاري خود با تيم بازيگران ادامه داد: با چند بازيگر خاطره بسيار خوبي دارم که يکي از آنها مرحوم خسرو شکيابي است که فردي با اخلاق و باسواد بود.

اين بازيگر افزود: شهاب حسيني و اشکان خطيبي دو بازيگر ديگر با اخلاق و پرانرژي هستند که مفتخرم در کنار انها به ايفاي نقش پرداختم و از اين سه عزيز خاطرات بسيار خوبي در طول مدت بازيگري ام دارم.

خسرومهر خاطرنشان کرد: با وجود سيروس مقدم و تيم بازيگران حرفه اي، بدون شک بچه هاي نسبتا بد جزو يکي از آثار ماندگار تلويزيوني مي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار