استیلی: هیات مدیره جدید رویانیان را تنها نگذارد

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت:همه باید در هیات مدیره پرسپولیس دست به دست هم بدهند و رویانیان را کمک کنند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران حمید استیلی در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: وظیفه هیات مدیره تیم سیاست گذاری است و اعضای هیات مدیره جدید می توانند هم از لحاظ مدیریت و حمایتی و هم اقتصادی به تیم کمک کنند. همه باید دست به دست هم بدهند تا رویانیان بتواند با قدرت به کارش ادامه دهد و نباید مدیر عامل تیم را تنها گذاشت.

وی در خصوص بازی نمادین تیم منتخب جام جهانی 1998 بیان داشت: با زحمت بازیکنان قرار شده است تا بازیکنان تیم ملی در سال 2006 نیز حضور داشته باشند.بازیکنان تیم 1998 همگی بازنشسته شده اند و آخرین آنها مهدوی کیا بود و قرار شده است تا در حاشیه برگزاری دیدار فوتبال از بازیکنان تیم منتخب جام جهانی 1998 و تیم ملی نوجوانان و تیم ساحلی که به جام جهانی صعود کرده اند و همچنین فوتسالیست های بانوان و آقایان تقدیر به عمل بیاید.

وی تصریح کرد:با خداداد عزیزی هم صحبت کرده ام و وی نیز راضی میشود علیرغم برخی دلخوری ها در این دیدار حضور یابد چراکه خداداد حماسه ساز ملبورن و یکی از بهترین اسطوره های فوتبال کشور است.

استیلی عنوان کرد:امیدوارم که هم احمدی نژاد رییس جمهور محترم و هم روحانی رییس جمهور منتخب در این مراسم حضور پیدا کنند تا فضای خوبی نیز ایجاد شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار