سر مربی تیم ملی جوانان جودو:

اردوی گرجستان با کیفیت بالایی برگزار شد

سر مربی تیم ملی جوانان جودو گفت: اردوی مشترک در گرجستان با حضور 80 جودوکار و با کیفیت بالایی برگزار شد.

عطاءاله عباس نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: اردوی مشترک تیم ملی جوانان ایران به همراه تیم جوانان آلمان و تیم فرانسه که 4 جودوکار در رده سنی جوانان و دو جودوکار در رده سنی بزرگسالان و همچنین چند تیم از گرجستان به میزبانی کشور گرجستان برگزار شد و حضور 80 جودوکار اردوی خوبی را از نظر فنی برای ما رقم زد.
وی اضافه کرد: البته ما افتخار را نیز داشتیم که دو قهرمان بزرگسالان ایران یعنی امیرقاسمی نژاد و محمد جواد محجوب را نیز همراه خود به این اردو ببریم.

عباس نژاد تأکید کرد: اوایل آبان ماه رقابتهای قهرمانی جوانان جهان برگزار می شود به این منظور که ما قصد داشتیم ملی پوشان را برای این مسابقات آماده کنیم سعی کردیم تا تمرینات پر فشاری را پیگیری کنیم.

وی افزود: جودوکاران جوان ایران 12 نفر بودند که هر روز ساعت 6 و 30 دقیقه صبح و قبل از صبحانه تمرین دو برای آنها به صورت جداگانه تدارک دیدیم تا بدنشان برای مسابقات جهانی که آن هم در نوبت صبح برگزار می شود آماده شود همچنین 2 نوبت دیگر هم همراه جودکاران دیگر کشورها تمرین داشتیم که به روزانه 7 ساعت می رسید.

سرمربی تیم ملی جوانان جودو درباره برنامه های پیش روی ملی پوشان قبل از آغاز رقابت های قهرمانی جهان گفت: من تمام برنامه هایم را به فدراسیون جودو تقدیم کرده ام، اردوی جوانان در تهران از 29 تیرماه آغاز خواهد شد ضمن اینکه شرکت در چند مسابقه بین المللی را نیز در برنامه داریم.

وی در خصوص ترکیب جودوکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان اذعان داشت: طبق تقویم مسابقات کنفدراسیون آسیا، رقابت های اسیایی بعد از مسابقات جهانی برگزار می شود اگر برنامه به گونه ای بود که پیکارهای آسیایی قبل جهانی می افتاد می توانست تدارک خوبی برای رقابت های قهرمانی جهان باشد هنوز تکلیف اینکه چه کسانی به مسابقات اعزام شوند مشخص نیست.

عباسی نژاد ادامه داد: درباره اینکه چه تعداد از جودوکاران را به هر کدام از مسابقات بفرستیم و یا اینکه با ترکیب کامل برویم یا خیر مشغول بررسی هستیم.

هرچند اگر زود هم اعلام کنیم که چه جودوکارانی اعزام خواهند شد انگیزه ها را از بین می برد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.