در بیست و هفتمین یونیور سیاد دانشجویان؛

کسب جایگاه هشتم نائب قهرمانی وزنه‌برداری برای ایران

نخستین نماینده ایران در رشته وزنه‌برداری به عنوان هشتمین دسته‌ 62 کیلوگرم بازی‌‌ها دست یافت.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران، در بیست و هفتمین یونیور سیاد دانشجویان جهان–کازان روسیه و در سومین روز هم‌اکنون مجید عسگری نخستین نماینده کشورمان در رشته‌ وزنه‌برداری در دسته 62 کیلوگرم بازی‌های دانشجویان جهان در کازان روسیه با ثبت رکورد 266 کیلوگرم در مجموع دو حرکت در جایگاه هشتم قرار گرفت. 

بنابراین گزارش نماینده ایران در حرکت یک ضرب با ثبت 121 کیلوگرم در رتبه پنجم قرار گرفته و در حرکت دوضرب نیز با ثبت رکورد 145 کیلوگرم در حالی به کار خود پایان داد که رکورد شخصی خود را به میزان یک کیلوگرم بهبود بخشید. 

براساس این گزارش سایر کشورها در رشته‌های وزنه برداری مدال‌هایی کسب کردند چنانچه در رقابت نماینده قزاقستان با ثبت 135 کیلوگرم در حرکت یک ضرب و 171 کیلوگرم در حرکت دو ضرب و مجموع 306 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای دسته 62 کیلوگرم شد. همچنین نماینده کره شمالی نیز با ثبت 140 کیلوگرم در یک ضرب، 166 کیلوگرم در دوضرب و مجموع 306 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای دسته 62 کیلوگرم شد. همچنین نماینده کره شمالی نیز با ثبت 140 کیلوگرم در یک ضرب، 166 کیلوگرم در دو ضرب و مجموع 306 کیلوگرم در مجموع به مدال نقره رسید و نماینده ژاپن نیز ثبت 131 کیلوگرم در یک ضرب، 163 در دو ضرب و در مجموع با 294 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. 

در ادامه این گزارش آمده است که رقابت‌های ژاپن، ایران، تایلند، مصر، مولداوی، مغولستان، کره جنوبی، سریلانکا و ترکمنستان به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار دارند چنانچه امروز سه‌شنبه و در چهارمین روز از این رقابت‌ها مسابقات رشته وزنه‌برداری جابر بهروزی در دسته 69 کیلوگرم با حریفان خود رقابت خواهد کرد. /ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار