البرز/

در ایام ماه مبارک رمضان، مستمندان فردیسی سبد غذایی دریافت می‌کنند

مسوول داوطلبان جمعیت هلال احمر فردیس از توزیع بسته‌های غذایی در بین خانواده‌های مستمند این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران طیبه خوش دوخت افزود: همزمان با فرارسیدن ماه قرآن جمعیت هلال احمر این شهرستان با همکاری خیرین و نیکوکاران اقدام به تهیه و توزیع اقلام غذایی بین مستمندان این شهرستان نموده است.

وی اظهارداشت: این اقلام شامل کالاهای اساسی مورد نیاز در ماه مبارک رمضان از جمله خرما، شکر، برنج و روغن و برخی دیگر از اقلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف کمک به افراد بی بضاغت و توسعه فرهنگ بشردوستانه و حمایت از هم نوعان نیازمند صورت گرفته است.

وی افزود: در اجرای این طرح با برپایی چند چادر در نقاط مختلف فردیس و مصلای امام خمینی(ره) این شهر کمک‌های مردمی توسط خیرین و داوطلبان جمع آوری و به صورت سبدهای غذایی در اختیار خانواده‌های نیازمند و بی سرپرست قرار می‌گیرد.

خوش دوخت تصریح کرد: علاوه بر این خیرین در این ماه با گستردن سفره‌های افطاری ایتام و نیازمندان را نیز به مهمانی خداوند دعوت کرده و به آنها افطار می دهند.

این مسئول ابراز داشت: این طرح با عنوان همای رحمت همه ساله در فردیس برگزار می‌شود و خیرین زیادی برای سهیم شدن در ثواب اخروی در آن شرکت می کنند.

وی در پایان گفت: خیرین می توانند وجوه نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احر این شهرستان واریز و کمک‌های کالایی خود را نیز به پایگاه‌های هلال احمر این شهرستان تحویل دهند.
منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.