در بیست و هفتمین دوره رقابت های یونیورسیاد؛

تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان ایران راهی کازان شد

تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان ایران به عنوان آخرین کاروان کشورمان برای شرکت در بیست و هفتمین دوره رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان-کازان روسیه راهی کازان شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ اولین روز رقابت های کشتی بیست و هفتمین یونیورسیاد دانشجویان جهان در چهار وزن پیگیری شد که در پایان 2 مدال برنز به کشتی گیران ایرانی رسید.

بنابراین گزارش در وزن 84 کیلوگرم محمد حسین محمدیان پس از پیروزی مقابل کشتی گیران آمریکا و ارمنستان به یک چهارم نهایی راه یافت اما در این مرحله مقابل شامیل کو دیاما مدوف نفر سوم جوانان جهان از روسیه مغلوب شد و از حضور در نیمه نهایی بازماند، چنانچه با توجه به حضور کشتی گیر روس در فینال این وزن محمدیان در گروه شانس مجدد به مصاف اصلان کاخیدزه از قزاقستان رفت که با نتیجه 10 بر 6 مقابل حریف به برتری رسید و به دیدار رده بندی راه یافت.

بر اساس این گزارش محمدیان در این دیدار با نتیجه 4 بر 3 مقابل الکساندر گاستی یف نفر سوم جوانان اروپا از آذربایجان به برتری دست یافت و مدال برنز را بر گردن آویخت، چنانچه پرویز هادی در 120 کیلوگرم در مرحله دوم مقابل طاها آگول دارنده مدال طلای اروپا و قهرمان دانشجویان جهان از ترکیه شکست خورده بود و با توجه به حضور حریفش در دیدار پایانی شانس ادامه کار پیدا کرد.

در ادامه این گزارش آمده است پرویز هادی در اولین دیدارش در شانس مجدد به مصاف جمال الدین ماگو مدوف دارنده مدال برتر جهان و نفر سوم اروپا از آذربایجان رفت که با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی راه یافت چنانچه نماینده کشورمان در دیدار رده بندی با نتیجه 4 بر 3 مقابل آلن خوگاف قهرمان جوانان اروپا از روسیه به پیروزی رسید و به مدال برنز دست یافت.

بنابراین گزارش یاسر حیدر قلی نژاد، نماینده وزن 55 کیلوگرم در دور دوم با نتیجه 7 بر 6 از سدری سونگ چول از کره شمالی گذشت و گام به مرحله بعدي گذاشت چنانچه نماینده کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی با نیکو مکالودیس از آمریکا رفت که با نتیجه 6 بر صفر مقابل این حریف هم به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. همچنین حیدر قلی نژاد برای حضور در فینال با حمد اولوند بیک از قزاقستان دیدار کرد که با نتیجه 7 بر 4 شکست خورد و شانس حضور در فینال را از دست داد تا برای کسب برنز تلاش کند.

بنابراین گزارش مسعود کمروند در 66 کیلوگرم در دور اول و مرحله یک شانزدهم نهایی با ماماتوفا از قزاقستان کشتی گرفت که با نتیجه 3 بر یک مغلوب حریف شد و از دور رقابت ها حذف شد چنانچه لازم به ذکر است با کسب این دو مدال جمع مدال های کاروان ایران به 4 مدال رسید و پیش از این دو مدال طلا و نقره در رقابت های وزنه برداری به دست آمده است./ح
برچسب ها: مسابقه ، کشتی ، یونیورسیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار