آيت‌الله هاشمي رفسنجانی:

هرچه دارم از انقلاب است/ خوشحالم یک نفر با انرژی‌تر از من انتخاب شد

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خوشحالم که یک نفر با انرژی‌تر از من با درایت و هوشمندی مردم انتخاب شد و باید همه به ایشان به ویژه در دوران سخت پیش رو کمک کنیم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی" رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر دیروز با حضور در منزل سه شهید دوران دفاع مقدس با پدر، مادر، برادران و خواهر شهیدان حسن، علی‌اصغر و علی‌اکبر جوادسپهری و همچنین فرزندان شهید حاج ابوالقاسم تقی‌پور صفایی دیدار کرد.
 
هاشمی رفسنجانی در این دیدار، شهدا را سرمایه ارزشمند کشور خواند و با اشاره به آیات قرآن و روایات متعدد گفت: شهدا از میدان جنگ و لحظه شهادت بر بال ملائک به بزم اولیاء و انبیاء می‌روند.
 
وی در پاسخ به اظهارنظر یکی از اعضای خانواده شهید درباره نقش مردم بویژه خانواده‌های شهدا در عرصه‌های مختلف کشور اظهار کرد: انقلاب و نظام اسلامی متعلق به مردم است و صاحبان اصلی آن خانواده‌های شهدا هستند که بهترین عزیزانشان را در راه دفاع از دین و میهن فدا کردند.
 
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، سخنان خانواده‌های شهدا را همواره دلسوزانه و مشفقانه خواند و گفت: ارادتم به خانواده‌های شهدا همیشگی است.
 
وی درباره انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس‌جمهور جدید کشور نیز اظهار کرد: خوشحالم که یک نفر با انرژی‌تر از من با درایت و هوشمندی مردم انتخاب شد و باید همه به ایشان به ویژه در دوران سخت پیش رو کمک کنیم.
 
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار، از زمان و مکان شهادت شهیدان پرسید که برادر شهیدان‌گفت: حسن در عملیات مسلم‌بن‌عقیل و علی‌اصغر در جبهه سردشت در سال 67 به شهادت رسید و علی‌اکبر هم که جانباز 70 درصد و شیمیایی بود، در سال 85 در بیمارستان ساسان به برادران خود پیوست. دایی شهیدان، حاج ابوالقاسم تقی‌پور هم در عملیات رمضان جاویدالاثر شدند.
 
در این دیدار پدر شهیدان جوادسپهری با اشاره به احترام و تکریمی که همواره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نسبت به خانواده‌های معزز شهدا قائل بود‌ه‌اند، به دیدارهای صمیمانه خود و خانواده‌های شهدا با ایشان در دفتر آیت‌الله هاشمی اشاره کرد و گفت: نقش و جایگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در عرصه‌های مختلف انقلاب و بحران‌های مختلف به‌ویژه هشت سال دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و خانواده‌های شهدا، آزادگان و ایثارگران هیچ‌گاه نقش و آثار مؤثر وجودی ایشان را در انقلاب فراموش نخواهند کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار