تصویر برداری اپیزود "پیش از آن که بدانی، مرده‌ای" به کارگردانی امیرمسعود آقابابائیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان ویژه ماه مبارک رمضان 92ازمجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد ،شروع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، این اپیزود به قلم محمد محمود سلطانی و حسین تراب نژاد  براساس طرحی از مصطفی زندی نگارش شده است و خلاصه داستان آن درباره مردی  43ساله به نام اردشیر است که او چندین بار تمامی پولش را در قمار از دست داده است و هر بار پدرش برای آن که تنها بچه‌اش به خاطر بدهکاری چند صد میلیونی به زندان نیفتد دست او را می‌گیرد ... اردشیر که دوباره قمار کرده و چهار صد میلیون چک کشیده این بار نمی‌داند چه کند؟ این در حالی‌ست که همسر او و پدرش گمان می‌کنند او برای همیشه قمار را کنار گذاشته است. اردشیر برای این که از شر طلبکاران خلاصی پیدا کند نقشه‌ای می‌کشد به این ترتیب که دختر چهل ساله‌ی یکی از بدهکارانش را راضی می‌کند تا برای مدت کوتاهی همسر پدرش شود تا از به اجرا گذاشتن مهریه‌ای که تعیین کرده بتواند پول بدهی‌هایش را جور کند و ... در ادامه اتفاقاتی تازه ای رخ می دهد. 
مجید واشقانی در نقش اردشیر، هستی رضایی در نقش تینا،  علی برقی در نقش خسرو،  ساغر عزیزی در نقش نازنین، مرجان شکوفکی در نقش مریم، محمدعلی ساربان در نقش علی،جواد طوسی در نقش دکتر کمالی،محسن یگانه در نقش مرد اول و مهدی سزاوار در نقش مرد دوم بازیگران این اپیزود هستند.  
 
سایر عوامل در ساخت این اپیزود عبارتند از : مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی. تدوینگر: روح‌الله هاشمی. مدیر تولید: مهدی تحویلیان. صدابردار: ایمان آزاد. صداگذار: محمدعلی درگاهی. طراح صحنه و لباس:‌ امید مظاهری. طراح گریم: خاطره خاشعی. عکاس: شهاب‌الدین طاهری./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار