معصومه بافنده در جمع هنرمندان "دروازه بهشت "

تصویر برداری 23 قسمت از سریال" دروازه بهشت " به کار گردانی مهدی صباغ زاده و تهیه کنندگی مسعود ردایی برای گروه فیلم و سریال شبکه تهران به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، مسعود ردایی تهیه کننده سریال" دروازه بهشت " با بیان این مطلب افزود: اکنون تصویر برداری 23 قسمت از این سریال به پایان رسیده و تدوین و مونتاژ آن نیز همزمان انجام می شود . 
ردایی در ادامه افزود: معصومه بافنده نیز به جای سحر ولدبیگی به جمع هنرمندان دروازه بهشت پیوسته و در این سریال ایفاگر نقش منشی آقای دکتر است. 
تهیه کننده سریال دروازه بهشت اضافه کرد: پیش بینی ما این است که تصویر برداری این سریال تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد و اکنون گروه تصویر برداری در منطقه کرج مستقر و مشغول ضبط صحنه های داخلی سریال هستند.
حصار کرج ، پزشکی قانونی ، مترو و شمال ایران لوکیشن های این سریال هستند اما تصویر برداری بخش اعظم لوكيشن هاي اين مجموعه در حصار كرج انجام شده است .
در این سریال هنرمندانی اکبر عبدی، مجید مظفری، شهره لرستانی، لاله اسکندری، مریم امیر جلالی، زهیر یاری،رامتین  خداپناهی، سحر آربین و سارا خویینی ها و.... به ایفای نقش می پردازند. 
بنا بر این گزارش ، سریال دروازه بهشت حکایت پسري به نام مسعود است که به عنوان یک خواستگار به خانه خانواده پزشكی مي رود. اين خواستگاري ساده بر اثر اتفاقاتي به حادثه اي بزرگ تبديل مي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عكسهايي از معصومعه بافنده بگذاريد
۱۰:۲۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
معصومه بافنده ماهه
آخرین اخبار