جشنواره رمضان در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران

به مناسبت ماه مبارک رمضان جشنواره رمضان در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با هدف نگاه به زیبایی های معنوی ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 جواد ارجمندفر مدیر مرکز علوم و ستاره شناسـی تهران در گفتگو با خبرنگار گروه فناوری های نوین باشگاه خبرنگاران گفت:مرکز علوم و ستاره شناسی تهران همانند  سال های گذشته با عنایت به تقارن ماه نیایش با فصل تابستان اقدام به برپایی یکی از باشکوه‌ترین جشنواره‌های تابستانی با نام جشنواره رمضان در مرکز علوم  کرده است.

وی افزود :این جشنواره به منظور حفظ ،گسترش و ترویج ارزش‌های معنوی این ماه مبارک از چهارشنبه 19 تیر ماه 92 مصادف با اول رمضان آغاز و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

 ارجمندفر اظهار داشت :حضور تمامی افراد در این جشنواره آزاد است زیرا مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با ایجاد تنوع در ارائه برنامه های خود، امکان استفاده همه اقشار را از این مجموعه فراهم خواهد کرد.

وی تاکید کرد: این جشنواره همه  روزه از ساعت 18 الی 23 میزبان میهمانان و علاقمندان به نجومو  ستاره شناسی است.

وی عنوان کرد: این جشنواره در دو بخش بازدید از بخشهای علمی مرکز و رصد آسمان شب برپا می شود که بازدید از تالار کهکشان، تالارهای ترازوهای فضایی، تفکر، سه بعدی، نمایش لیزری، شیمی، فیزیک و انجام آزمایشهای مختلف فیزیکی از جمله برنامه های این جشنواره است.

ارجمند فر تاکید کرد: میهمان ها می توانند با استفاده از ابزار ابتیکی پیشرفته اجرام زیبای آسمانی مانند زحل، اهله های ماه، ستاره های دوتایی و سحابی ها را رصد کرده از عظمت خدا لذت ببرند.

علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکزعلوم  http://www.sactehran.ir  مراجعه فرمایند و یا با شماره تلفنهای 22293280، 22805006  - 22292246  تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار