كرمان/

کلنگ احداث پلیس راه قلعه‌گنج به زمین زده شد

کلنگ احداث ساختمان پلیس راه قلعه‌گنج ـ کهنوج در سه‌راهی سرخ‌قلعه به زمین زده شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، صبح امروز با حضور فرماندار قلعه‌گنج، فرمانده پلیس راهور جنوب کرمان و و جمعی از مسئولان و دهیاران بخش مرکزی شهرستان کلنگ احداث ساختمان پلیس راه قلعه‌گنج ـ کهنوج در سه‌راهی سرخ‌قلعه بر زمین زده شد.

ایوب فلاحی فرماندار قلعه‌گنج در این آیین گفت: با پیگیری‌های مکرر و تلاش نیروهای پلیس راهور و همت مردم منطقه توانستیم، 10 هزار متر زمین را تحویل پلیس راهور داده تا نسبت به ایجاد پایگاه پلیس راه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه آماده‌سازی زمین و محوطه‌سازی توسط شرکت عمران دهیاری‌های شهرستان قلعه‌گنج انجام می‌شود، افزود: خیران و اهالی روستای سرخ‌قلعه با اهدای این مقدار زمین کمک زیادی در راه‌اندازی این مرکز کردند که از مالکان زمین و سایر خیران قدردانی می‌کنیم.

کرامت پهلوان‌خسروی فرمانده انتظامی قلعه‌گنج نیز گفت: امیدواریم با ایجاد این پلیس راه بتوانیم، سوانح رانندگی را به حداقل ممکن برسانیم.

دادمولا آبکار فرمانده پلیس راه جنوب کرمان بیان داشت: مردم با این اقدام نشان دادند که خواهان همکاری و تلاش در راه جلوگیری از حوادث رانندگی هستند.

وی افزود: نیروهای پلیس راه تمام تلاش خود را می‌کنند تا قدردان همت این مردم باشند و امنیت سفرهای جاده‌ای را بیش از پیش تأمین کنند./ج1

برچسب ها: احداث ، پلیس ، فرمانده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.