گنج نامه ماه رمضان در باغ تماشا پيدا شد

نمايش راديويي «حكايت گنج‌نامه» در ماه مبارك رمضان از برنامه باغ تماشاي راديو معارف پخش مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ با فرارسيدن ماه مبارك رمضان، نمايش راديويي «حكايت گنج‌نامه» براي پخش از صداي فضيلت و فطرت در ايام اين ماه تدارك ديده شده است. 
در اين نمايش راديويي كه در 29 قسمت 30 دقيقه‌اي  تدارك ديده شده و از 18 تير 92 هر شب از برنامه «باغ تماشا» پخش مي‌شود؛ خواهيد شنيد: سه دزد سابقه‌دار نقشه گنجي را مي‌يابند كه در روستايي دفن شده است. آنها براي به دست آوردن اين گنج راه‌هاي مختلفي را امتحان مي‌كنند. اما از بخت دزدان در محل دفن گنج مسجدي ساخته شده كه آنها را براي رسيدن به هدف، مجبور به تغيير نقشه مي‌كند و ... 
در اين نمايش راديويي مضاميني همچون توبه، دوري از ريا، صداقت و همنشيني با صالحان را با روايتي شيرين و جذاب در قالب نمايشي شنيدني تقديم علاقمندان و شنوندگان فرهيخته راديو معارف مي‌كند. 
تهيه كننده مهتاب اميني، سردبيرفاطمه رنجبران، نويسنده سيد حسن حسيني، كارگردان فريدون محرابي، گوينده ميرطاهر مظلوم و بازيگران مهدي نميني مقدم، ايوب آقاخاني، امير منوچهري، محمد آقا محمدي، مهدي طهماسبي، مجتبي طباطبايي و محمد رضا قلم بَر با شما همراه خواهند بود. 
برنامه «باغ تماشا» كاري از واحد نمايش در ايام ماه مبارك رمضان 92 از ساعت 23 تقديم شنوندگان فرهيخته راديو معارف مي‌شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار