پيشرفت فيزيکي سالن تئاتر حرفه اي خاوران از مرز 80 درصد گذشت

پيشرفت فيزيکي مرکز تئاتر حرفه اي خاوران، با تکميل تجهيزات داخلي و احداث سازه بيروني از مرز 80 درصد گذشته و با تامين اعتبارات پيش بيني شده تا پايان تابستان بهره برداري مي شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ اين طرح در زميني به مساحت 28 هزار متر مربع و با زيربنايي بالغ بر 16 هزار و 500 متر مربع، در محدوده شهرداري منطقه 15 و در مجاورت فرهنگسراي خاوران در دست ساخت است.
بنابراين گزارش؛ در قالب اين طرح يک کارگاه دکور و دو ساختمان در سطح اشغال هشت هزار متر مربع ساخته شده است.
اين گزارش حاکيست؛ حدود 20 هزار متر مربع از فضاي اين مرکز نيز محوطه سازي شده که بر جذابيت و زيبايي بصري اين مجموعه افزوده و فضاي اين مرکز در چند مجموعه فضاهاي روباز، سالن هاي نمايش، فضاهاي انتظار، فضاهاي پشتيباني، فعاليت هاي آموزشي و فرهنگي، تفريحي دسته بندي مي شود.
در همين خصوص، سيداحمد صفوي شهردار منطقه 15، به تشريح مشخصات سالن نمايش اصلي اين مرکز پرداخت و گفت: سالن نمايش اصلي اين مجموعه در فضايي به وسعت دو هزار و چهارصد متر مربع و با ظرفيت يک هزار نفر پيش بيني شده و در کنار آن چهار سالن نمايش تئاتر تجربي هريک به ظرفيت 150 نفر، سالن نمايش عروسکي با ظرفيت 120 نفر و نيز سالن نمايش فيلم و آمفي تئاتر با ظرفيت 150 نفر در نظر گرفته شده است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.