پايان نيم فصل مسابقات اسکي چمن؛

سيد مرتضي جعفري قهرمان شد

مسابقات نيم فصل اسکي با برگزاري رقابتهاي مرحله دوم در پيست بين المللي اسکي ديزين به پايان رسيد و قهرمانان در مجموع 6 مسابقه مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مسابقات روز پاياني ليگ اسکي چمن ساعاتي پيش دررشته مارپيچ کوچک در  پيست بين المللي اسکي ديزين برگزار شد و نفرات برتردر مجموع دو مرحله بر حسب امتياز کسب کرده، مشخص شدند.

بر اين اساس در مسابقات امروز،سيد مرتضي جعفري از باشگاه ورميکا تهران اول، حسين کلهر (ق) از باشگاه نگين خزر دوم و رحمت اله مقديد از باشگاه ‍‍ژولبو به رتبه سوم دست پيدا کردند.
پيش از اين در مسابقات مرحله اول در اردبيل نيز سید مرتضی جعفری از باشگاه ورمیکا تهران اول، حسین کلهر (د) از باشگاه ورمیکا البرز دوم و رحمت اله مقدید  از باشگاه ژولبو سوم شدند.
قابل ذکر است در این رقابتها 30 اسکی باز از 9 باشگاه با هم به رقابت پرداختند.

*نتايج کلي نيم فصل مسابقات ليگ اسکي چمن:

پس از پايان 6 مسابقه در دو مرحله  بر اساس امتيازات کسب شده سيد مرتضي جعفري از باشگاه ورميکا تهران با 600 امتياز اول،حسين کلهر(د) از باشگاه ورميکا البرز با 380 امتياز دوم و حسين کلهر (ق) از باشگاه نگين خزر با 375 امتياز سوم شدند.

در بخش تيمي نيز باشگاه ورميکا تهران،،نگين خزر و ورميکا البرز به ترتيب در رتبه هاي اول تا سوم جاي گرفتند.

در بخش جوانان نيز سيد امير صيد از باشگاه ايرانساز قريشي با 183 امتياز اول،سيد حسين صيد از باشگاه نگين خزر با 180 امتياز دوم و حسين تير از هييت اسکي استان البرز با 143 امتياز سوم شدند.

گفتني است مرحله سوم ليگ اسکي چمن نيز بعد از ماه مبارک رمضان در پيست بين المللي اسکي ديزين پيگيري مي شود.
 
 
برچسب ها: اسکس ، چمن ، نیم فصل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار