زندان گوانتانامو جنايات خود را با ماه مبارک رمضان هماهنگ می‌كند!

مسئولان زندان گوانتانامو اطعام اجباری زندانيان را كه با فرستادن لوله از سوراخ بينی زندانيان انجام می‌شود، با ماه رمضان هماهنگ می‌كنند!

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه «Miami Herald»، مسئولان زندان گوانتانامو اعلام كردند كه نيروی پزشكی نظامی كافی برای تغذيه اجباری زندانيان را دارند.

آنان مدعی شده اند كه در ماه رمضان زندانيان را بعد از غروب آفتاب و تا پيش از اذان صبح به صورت اجباری تغذيه خواهند كرد.

بسياری از روزنامه‌های آمريكا امروز، در حالی از اين تصميم مسئولان زندان گوانتانامو خبر دادند كه به‌تازگی وكلای چهار زندانی گوانتانامو از دادگاه فدرال واشينگتن درخواست کرده اند تا تغذيه اجباری زندانيان را متوقف كنند.

زندانبانان گوانتانامو از روش‌های غيربهداشتی و پزشكی برای اطعام اجباری زندانيان اعتصاب كننده غذا استفاده می‌كنند.

زندانيان گوانتانامو در اعتراض به رفتارهای غيرانسانی زندانبانان و توهين آن‌ها به مقدسات اسلامی از 5 ماه پيش دست به اعتصاب غذايی زده‌اند.

در اعتراض به جمع‌آوری قرآن در زندان‌ها و توهين به اين كتاب مقدس تا امروز 120 زندانی به جمع اعتصاب‌كنندگان پيوستند.

اين در حالی است كه تا كنون اتهام مستندی عليه زندانيان گوانتانامو ارائه نشده است و آن‌ها بدون دليل قضايی در اين زندان نگهداری می‌شوند.

زندانيان گوانتانامو به اجبار روزی دو بار روی يك صندلی نشانده می‌شوند و از سوراخ‌های بينی آن‌ها لوله‌هايی وارد معده‌شان می‌شود و از اين طريق غذا به آن‌ها تزريق می‌شود، اين اطعام اجباری حتی در زمان اعلام روزه‌داری توسط زندانيان نيز اعمال می‌شده است.

با وجود اين مسئولان زندان گوانتانامو مدعی شده اند تغذيه اجباری در ماه رمضان در ساعات روز انجام نخواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار