علت تأخیر در مسابقات قهرمانی کشور تریال دوچرخه سواری از زبان رئیس هیئت اصفهان؛

ليمويي: خوابگاه، میزبان قهرمان والیبال بود / محدودیت مکانی داشتیم

رئیس هیئت اصفهان گفت: استان اصفهان در تاریخ اعلام شده نتوانست میزبان رکابزنان تریال کشورمان باشد.

کیوان ليمویی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه تاریخ اعلام شده از سوی فدراسیون دوچرخه سواری مسابقات تریال دوچرخه سواری در تاریخ 30 و 31 خرداد ماه ، استان اصفهان میزبان این رقابت ها باشد.

وی در ادامه افزود: خوابگاه استان اصفهان در آن تاریخ میزبان بانوان والیبالیست کشورمان بود و به دلیل تداخل این 2 رقابت ها و فضای خوابگاه اصفهان نتوانستیم این 2 رشته را پوشش کامل بدهیم و به آن دلیلی خواستار آن  شدیم که بازیهای تریال دوچرخه سواری به تاریخهای 13- 14 تیرماه موکول شود.

لیمویی خاطر نشان کرد: تا به امروز 8 استان آمادگی خود را اعلام کردند که پنج شنبه صبح تاریخ 13 تیرماه زمان پذیرش تیمها است و صبح روز جمعه تاریخ 14 تیرماه رکابزنان تا ظهر در مسیر مسابقات به تمرینات و آشنایی خود با مسیر را پشت سر می گذارند و ظهر جمعه مسابقات تریال دوچرخه سواری آغاز خواهد شد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری اصفهان در خصوص تیم اصفهان در این رقابتها بیان کرد: تیم اصفهان در مسابقات تریال ، 2 سال متوالی قهرمان این رقابت ها شده است و بهترین رکابزنان تریال کشور در اختصاص استان اصفهان است که از جمله نفر اول کشور و نفر اول پرش دوچرخه سواری تریال اصفهان را می توان نام برد.

ليمویی در پایان تصریح کرد: استان اصفهان در این رقابتها با قالب 2 تیم آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کرده بود. ولی قانون (VCI) فدراسیون جهانی در رقابت های قهرمانی کشور اعلام یک تیم از هر استان است و مجبور به آن شدیم که ترکیب اصلی استانمان از بهترین رکابزنان تشکیل شود و دیگر رکابزنان در قالب تیم آزاد در این رقابتها شرکت کند و امیدواریم سکوی اول مسابقات قهرمانی تریال دوچرخه سواری از آن استان اصفهان شود./آق
برچسب ها: اصفهان ، تریال ، خواستار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار