افتخاری: ایران شایسته حضور در جمع 4 تیم برتر جهان است /بانوان اميدوارمان کردند

سرپرست کمیته فوتسال گفت: نتایج فوتسال بانوان و همچنین حضور موفق آقایان نشاندهنده آینده نگری فوتسال ایران است. به ارتقاء جایگاهمان در جهان می اندیشیم.

سید رضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال کشورمان درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط مطلوبی درتیم ملی حاکم است. بازیکنان به خوبی پاسخگوی انتظارات کادر فنی هستند و تا این مرحله بازیهای بدون اشتباهی را به نمایش گذاشته اند.

وی افزود: کره ای ها نیز تلاش خود را به کارگرفته اند تا میزبان خوبی برای تیمها باشند. البته با مشاهد ه ی شرایطی که میزبان محیا کرده جایگزین مسئولان این کشور در میزبانی عملکرد مطلوبی داشته اند.

افتخاری تصریح کرد: با توجه به  توانایی بازیکنان ، هیچ تیمی توان و قدرت رویارویی با ملی پوشان کشورمان را ندارد. پس از غلبه بر تایلند در مرحله نیمه نهایی ، به مصاف ژاپن خواهیم رفت و عنوان قهرمانی را از آن خود می کنیم.

افتخاری در ادامه بیان داشت: حضور بانوان فوتسالیست ایران در فینال این رقابت ها خبر بسیار خوبی بود. این اتفاق برای اولین بار در تاریخ این بازیها به وقوع می پیوندد. حضور بانوان درفینال و عملکرد مطلوب آقایان دررقابت ها باعث شده آینده روشنی را که برای این ورزش در نظر گرفتیم ،‌ برهمه نمایان شود. هدفمان تنها قهرمانی دراین بازی ها نیست ما به رقابت های آینده و به خصوص جام جهانی می اندیشیم. ایران شایستگی حضور در جمع چهار تیم برتر فوتسال جهان را دارد برای رسیدن به این مقام از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

افتخاری در خصوص تأثیر حضورش در بازیهای تیم ملی عنوان کرد: شاید به لحاظ فنی حضورم درکره کمکی به تیم ملی نباشد اما همین که بازیکنان بدانند برایمان اهمیت دارند وما نیز از جنس خودشان هستیم، کافیست مطمئنم این حس به تقویت اعتماد به نفس وهمچنین اجرای بازیهای مطلوب آنها می انجامد./آق
برچسب ها: تایلند ، افتخاری ، اتفاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار