صاحب:

برگزاري انتخابات با اساسنامه فعلي به صلاح نيست/بایدبه داوران جوان اعتماد کنیم

رئيس جدید كميته داوران فدراسیون کشتی کشورمان گفت: صراحتاً اعلام مي‌كنم تا به روي كار آمدن دولت جديد و تأييد اساسنامه فدراسيون صلاح نيست انتخابات را برگزار كنيم.

اردوان صاحب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر تيم‌هاي ملي ما در سه رده‌ي سني بايد در مسابقات جهاني شركت كنند و بايد برنامه ها معطوف به حضور كشتي گيران در اين مسابقات باشد.

وي ادامه داد: در برهه كنوني برگزاري انتخابات و تغييرات در فدراسيون كشتي به صلاح نيست و بهتر است تا به روي كار آمدن دولت جديد صبر كنيم.

داور ايران در بازي‌هاي المپيك لندن در ادامه عنوان كرد: از مسئولان وزارت ورزش درخواست مي‌كنم تا با عجله تصميم گيري نكنند و صلاح كشتي را در نظر بگيرند.

وی درباره این که با چه هدفی در فدراسیون کشتی قبول مسئولیت کرده است گفت: به هرحال پذیرش مسئولیت در فدراسیون چون کشتی مستلزم فکر وبرنامه است در نتیجه من نیز برای آنکه در کارم موفق باشم اهداف کوتاه وبلند مدتی را در ذهن دارم که آنها در موقع خودش پیاده خواهم کرد.

صاحب با بیان این که باید به داروان جوان اعتماد کرد افزود: بها دادن به داوران جوان و استفاده از آنها در میادین  بزرگ در رأس برنامه های من قرار دارد و امیدورام به کمک همکارانم بتوانیم گام محکمی در جهت پیشبرد اهداف بزرگ داوری برداریم.

وی درپاسخ به این سوال که چه راه کاری برای وصول مطالبات معوق داروان در نظر دارد گفت: در هرصورت باید قبول کنیم در شرایط کنونی فدارسیون کشتی با مشکلات مالی روبرو است و نمی توان توقع چندانی از مسئولان داشت و از طرفی هم نباید به سادگی از حق و حقوق داروان بگذریم به همین دلیل بهترین راه کار جذب اسپانسر است که برای تحقق این موضوع باید تلاش مضاعفی داشته باشیم.

رئیس کمیته داوران با تشکر از زحمات بهمن طالبی تصریح کرد: بهمن طالبی  وتمام کسانی که پیش از من مسئول کمیته داوران بودند  در حد توان خود برای موفقیت و اقتدار جامعه داوری تلاش کردند که وظیفه خودم می دانم ضمن رخصت از این بزرگان ،تشکر وقدرانی ویژه ای از تلاش آنها داشته باشم.

صاحب در پایان خاطرنشان کرد:هم اکنون که قرار است به عنوان مسئول کمیته داوران  به کشتی خدمت کنم از این فرصت نهایت استفاده را خواهم برد و با همه انرژی تلاش می کنم تا ضمن آنکه موقعیت داوران ایران در عرصه های بین المللی رشد چشمگیری داشته باشد مشکلات جاری این عزیزان نیز به حداقل برسدکه امیدورام در این راه دوستداران کشتی ما را تنها نگذارند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار