ناصر ممدوح:

قرار ما تقدیر از پیشکسوتان بیشتری بود

امیدواریم تقدیر از پیشکسوتان عرصه دوبلاژ بیش از بیش رواج پیدا کند.

ناصر ممدوح مدیر دوبلاژ پیشکسوت سیما با اشاره به حضور خود در دوران قبلی انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم به عنوان رئیس هیات مدیره در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: زمانی که من ریاست انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم تلویزیون را داشتم در فکر بودیم که از تعداد کثیری از دوبلورها تقدیر کنیم ولی به دلیل تعطیلی " خانه سینما" این امر به عقب افتاد.
وی افزود: در هر صورت پیشکسوتان سالها برای هنر دوبله زحمت کشیدند و هر زمانی می تواند بهترین فرصت برای قدردانی از آنها باشد.
ممدوح تصریح کرد: در اصل برنامه تقدیر از " منوچهر اسماعیلی " ، " جلال مقامی " ، "ایرج رضایی " و " هوشنگ لطیف پور" را رئیس هیات مدیره فعلی انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم ، ( حمید رضا آشتیانی پور) به همراه دیگر همکاران خود ترتیب دادند که کار بسیار بزرگی بود.

*  خواستیم بگوییم که قدر پیشکسوتان را می دانیم

همچنین " علی همت مومیوند" دوبلور پیشکسوت سیما گفت: هدف ما تقدیر از بزرگان و پایه گذاران هنر دوبله در هر زمانی که فرصت شود ، است و اینکه آیا دیگران به فکر ما هستند یا نه را نمی دانم.
وی افزود: دوست داشتیم که به پیشکسوتانی که برای ما زحمت کشیدند
بگوییم که آنان را دوست داریم و قدر زحماتشان را می دانیم.
وی ادامه داد: امیدواریم امانت دارهای خوبی باشیم چون پیشکسوتان این حرفه را به نسلهای آینده سپردند و ما هم باید آن را به دیگر نسلها انتقال دهیم.

*امیدوار به رواج سنت تقدیر بزرگان هستیم

همچنین حمیدرضا آشتیانی پور رئیس هیأت مدیره انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم تلویزیون در خصوص احترام و تقدیر از بزرگان و پیشکسوتان عرصه دوبلاژ گفت: افتخار می کنم که در انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم مسئولیت خدمت گذاری را دارم و خوشحالم که توانستیم از چند تن از بزرگان این حرفه تجلیل کنیم.
وی افزود: امیدوارم این سنت حسنه رواج پیدا کند و دیگر اصناف و مسئولان هم به فکر تجلیل و توجه به همکاران ما در عرصه دوبلاژ باشند.
این مدیر دوبلاژ سیما اظهار داشت: به هنرمند دوبلاژ خیلی کم لطفی شده است و متأسفانه علی رغم نیاز جدی بازار رسانه های بصری و دوبله، این صنف مورد بی مهری قرار گرفته است.
آشتیانی پور تصریح کرد: هنوز صدا و آوازه هنرمندان عرصه دوبلاژ برای علاقمندان به آن شنیدنی است و انشاءالله مجموعه این تحولات و حرکات بیشتر از سوی ارگانهای دیگر نیز انجام شود./ص

برچسب ها: ناصرممدوح ، دوبله ، دوبلاژ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.