رودهن/

فیلم ابزاری برای ادای دین به شهدا است

تهیه کننده سینما و تلویزیون کشورمان گفت : سعی داریم در باقی مانده عمر دولت آقای احمدی نژاد با قولهای مساعدت آنها مقدمات تولید این فیلم را فراهم کنیم زیرا ساخت چنین فیلم هایی یکی از ابزار ها برای ادای دین به شهدا است .

ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما و تلویزیون کشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت و مشکلات موجود در راه ساخت فیلم زندگینانمه "شهید شوشتری " گفت :هنوز منتظر ایجاد شرایط مالی خوب برای زدن استارت تولید فیلم زندگینامه "شهید شوشتری " با برخورداری از قالبی ارزشی هستیم ،ولی متاسفانه این بستر اقتصادی هنوز برای ما فراهم نشده است.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به اینکه دولت قول کمک به ما برای شروع تولید این فیلم را داده است تصریح کرد :امیدواریم که این اتفاق تا قبل از شروع به کار دولت جدید برای ما بیفتدو ماجرا به دولت آینده کشید نشود زیرا دولت آقای احمدی نژاددر را بطه با ساخت فیلم زندگینانمه "شهید شوشتری " قول هایی برای کمک به ما برای تولید این پروژه ارزشی را در سینمای کشور داده است.

تهیه کننده سینما و تلویزیون کشورمان با تاکید براینکه مسئولان حوزه فرهنگ و هنر هم تمایل خود را نسبت به ساخت فیلم زندگینانمه "شهید شوشتری " نشان داده است اضافه کرد :وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار هدایت کنندگان سازمان سینمایی تمایل خود را نسبت به ساخت فیلم زندگینامه "شهید شوشتری "نشان داده اندو در کنار آنها هم بنیاد سینمایی فارابی هم چنین واکنشی در مقابل تولید این فیلم در سینمای ایران داشت .

اصغری در خاتمه اظهار داشت :سعی داریم در باقی مانده عمر دولت آقای احمدی نژاد با قولهای مساعدت آنها مقدمات تولید این فیلم را فراهم کنیم زیرا ساخت چنین فیلم هایی یکی از ابزار ها برای ادای دین به شهدا است . /س


برچسب ها: فیلم ، شهدا ، زندگینامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.