سردار فضلی در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی دانشجویی:

مردم و مسئولان "حماسه اقتصادی" را هم خلق خواهند کرد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم شریف کشورمان همانند دوره دفاع مقدس با حماسه سیاسی خود نظام را تضمین کردند و ان‌شاءالله با همت مسئولان، حماسه اقتصادی را هم ایجاد خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "علی فضلی" در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی که صبح امروز در دانشکده فنی انقلاب اسلامی  برگزار شد، با اشاره به اهمیت جهاد و جهادگری اظهار داشت: حقیقتاً وقتی عنوان جهاد در ذهن انسان تداعی می‌شود، انسان را یاد فداکاری‌های بهترین انسان‌های خودساخته می‌اندازد.

وی با اشاره به حادثه 10 تیرماه یادآور شد: 10 تیر به عنوان یکی از روزهای درخشان دفاع مقدس است که از این روز به عنوان روز "کربلای1" یاد می‌کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه حدود 85 درصد رزمنده‌ها را بسیجیانی تشکیل داده بودند که از بطن مردم به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند، افزود: عملیات والفجر 8  باعث عصبانیت رژیم بعث عراق شد و این رژیم "دفاع متحرک" انجام داد که این امر منجر به شهادت جمعی از رزمندگان شد.

سردار فضلی با اشاره به فداکاری‌های رزمندگان در بازپس‌گیری مهران تصریح کرد: مردم شریف کشورمان همانند دوران دفاع مقدس با حماسه سیاسی خود نظام را تضمین کردند و ان‌شاءالله با همت مسئولان، حماسه اقتصادی را هم ایجاد خواهند کرد.

وی تأکید کرد: جوانان باید بدانند با حمایت و سرمایه معنوی آن‌ها نظام اسلامی به قله پیشرفت و توسعه دست پیدا خواهد کرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به زمان آغاز دوره‌های جهاد دانشجویی گفت: حرکت عظیم بسیج سازندگی حدود 10 سال است که آغاز شده و دانشجویان بسیجی و مخلص این حرکت درخشنده را ادامه خواهند داد.

سردار فضلی به دستاوردهای اردوهای جهادی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از برکات اردوهای جهادی خدمت‌رسانی است که مردم از لحاظ مادی معنوی بهره‌مند می‌شوند؛ به دین، معنویت و اخلاق سوق پیدا می‌کنند؛ به بالقوه‌ها فعلیت بخشیده شده و فاصله طبقاتی نیز شکسته می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در رسالت مهم تاریخی، دانشجویان بسیجی سهم عظیمی دارند و ان‌شاءالله امام زمان (عج) عنایت خود را شامل تمام دانشجویان جهادی بفرمایند.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: سردار ، فضلی ، حماسه ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار