تاکید طرفداران مرسي بر قانون مداری

شبکه تلويزيوني «النيل» مصر با بيان اينکه شمار تجمع کنندگان در ميدان رابعه العدويه در حال افزايش است اعلام کرد: حاميان رئيس جمهور مصر اعلام مي کنند که هر گونه درخواستي براي تغيير قانون و مشروعيت بايد از مجاري قانوني مطرح شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المیادین ؛ حاميان محمد مرسي، رئيس جمهور مصر، با تجمع در اين ميدان اعلام مي کنند که هر کسي که به دنبال تغيير قانون و مشروعيت است بايد از طريق صندوق راي به چنين اقدامي روي آورد.

خبرنگار اين شبکه افزود: حاميان رئيس جمهور مصر و کساني که فراخوان «تجرد» را در حمايت از رئيس جمهور به راه انداخته اند اعلام مي کنند که مسئولان و کساني که فراخوان «تمرد» را اداره مي کنند و توانسته اند از ميليون ها نفر امضا بگيرند مي توانند اين افراد را در انتخابات پارلماني و براي حضور در پاي صندوق هاي راي متقاعد کنند و در نتيجه اکثريت پارلماني را تشکيل دهند و رئيس جمهور را در پارلمان بازخواست کنند يا براي تعديل و تغيير قانون اساسي اقدام کنند.

وي افزود: حاميان رئيس جمهور مصر خواهان اين هستند که هر گونه درخواست تغيير در مشروعيت رئيس جمهور يا تعديل قوانين بايد از مجاري قانوني صورت گيرد. آنها اعلام مي کنند که نبايد با حضور در خيابان ها از رئيس جمهوري که از طريق قانوني و صندوق هاي راي انتخاب شده است درخواست کناره گيري کرد زيرا در آن صورت باب چنين خواسته هايي در کشور بازخواهد شد.

برچسب ها: مرسی ، طرفدار ، تاکید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار