مروری بر مهمترین اخبار "سیاسی" يكشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: احمدي‌نژاد برنامه‌اي براي سفرهاي استاني دور چهارم ندارد/ افتتاح 20 طرح مهر ماندگار توسط رئيس‌جمهور در کردستان، انتخابات سپري شده فرصتي براي آسيب شناسي مجموعه اصولگرايي/ ديدار جمعيت ايثارگران با رئيس جمهور منتخب، اصولگرايان از انتخابات 92 درس هم‌گرايي و هم‌فکري بگيرند و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح ذیل است:

تاکید رجوی بر حضور عریان زنان در نشست بدیع‌زادگان/ سرکرده فراری زنان عقدکرده خود را در اختیار ژنرال‌های آمریکایی قرار می‌داد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/9/1271339_883.jpg

 مادر اسیر گروهک تروریستی منافقین با بیان اینکه مسعود رجوی تاکید داشت که زنان به صورت کاملا عریان در نشست‌های مربوط به وی حضور یابند گفت: سرکرده جنایتکار تشکیلات تروریستی منافقین زنان و دختراني را که به روش خود عقد کرده بود با آرایش کامل به خوابگاه ارتش آمريکا و بلندپايه‌هاي ارتش عراق مي‌فرستاد.

سفر احمدي‌نژاد به روسيه/ رئيس‌جمهور با پوتين، نوری المالکی و مورالس ديدار مي‌کند
 محمود احمدي‌نژاد فردا(دوشنبه) براي شرکت در اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز به مسکو پايتخت روسيه سفر خواهد کرد.

فرد اعتدال‌گرا عينک سياسي به چشم نمي‌زند/هر فردي که انديشه سازنده دارد به ميدان بيايد عضو حزب اعتماد ملي گفت: فرد اعتدال‌گرا عینک سیاسی را کنار می‌گذارد و عینک مدیریتی، کارآمدی و استفاده از خرد جمعی را به چشم می‌زند.

ايران قرباني تروريسم است/ کشتار بي‌رحمانه شيعيان مصر وحدت اهل تسنن را به دنبال دارد
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: حضور تکفيري‌ها در هرجايي از منطقه منشأ جنايات و اقدامات ضدحقوق بشري بوده و تفکر آنها که با کشتن رهبران تشيع مي‌توانند به اهداف خود دست يابند، تنها وحدت شيعيان و اهل تسنن را به دنبال خواهد داشت.

اصولگرايان از انتخابات 92 درس هم‌گرايي و هم‌فکري بگيرند
 عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينکه نبايد در حالت پيروزي دچار غرور و در حالت شکست دچار ياس بشويم، گفت: اصولگرايان بايد از انتخابات 92 درس همگرايي، اتحاد و هم‌فکري بگيرند.

انتخابات سپري شده فرصتي براي آسيب شناسي مجموعه اصولگرايي/ ديدار جمعيت ايثارگران با رئيس جمهور منتخب

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/9/1270663_954.jpg

 عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: انتخابات سپري شده فرصتي بود تا مجموعه اصولگرایان وضعیت خود را آسیب‌شناسی و برای آینده مدلی طراحی کنند تا بتواند پاسخگوی مخاطبین باشد.

احمدي‌نژاد برنامه‌اي براي سفرهاي استاني دور چهارم ندارد/ افتتاح 20 طرح مهر ماندگار توسط رئيس‌جمهور در کردستان

 استاندار کردستان گفت: رئيس‌جمهور و اعضاي هيئت دولت سفر استاني به کردستان نخواهند داشت و تنها در قالب سفر پروژه‌اي، چند پروژه عمراني را افتتاح کرده و مورد بهره‌برداري قرار خواهند داد.

 ضرورت جذب قاضي در قوه قضائيه/ دستگاه قضا با 40 درصد كمبود نيروي انساني مواجه است قاضي ديوان عالي كشور گفت: ماده 211 قانون اساسي در برنامه پنجم توسعه اين اختيار را به قوه قضاييه داده تا سالانه 800 قاضي را به عنوان نيروي انساني به خدمت گيرد.

وزارت امور خارجه دستگیری چند شهروند اسلواکی را تایید کرد

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان دستگیری چند شهروند اسلواکی در ایران را تایید کرد.

اصولگرايان از انتخابات 92 درس هم‌گرايي و هم‌فکري بگيرند
 عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينکه نبايد در حالت پيروزي دچار غرور و در حالت شکست دچار ياس بشويم، گفت: اصولگرايان بايد از انتخابات 92 درس همگرايي، اتحاد و هم‌فکري بگيرند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار