گفتگوي اختصاصي باشگاه خبرنگاران با "كامبيز ديرباز"؛

احترام به شب‌هاي قدر در "بوي باران" احساس مي‌شود/ 25 سال از فراموشي‌ام مي‌گذرد

بازيگر نقش هاتف در سريال تلويزيوني "بوي باران" گفت: احترام شب‌هاي قدر در سكانس به سكانس سريال تلويزيوني "بوي باران" به چشم مي‌خورد.

"كامبيز ديرباز"(بازيگر حرفه‌اي سينما و تلويزيون كشورمان و ايفاگر نقش "هاتف" در سريال "بوي باران" شبكه 2) در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران،‌ گفت: در سريال "بوي باران"، ايفاگر كاراكتري هستم كه دو اسم دارد و در تمامي 6 قسمت اين سريال مخاطب به دنبال اسم اصلي اين شخصيت است.

وي اظهار داشت: كاراكتري كه آن را بازي مي‌كنم، 25 سال است كه دچار فراموشي شده و در اين راستا، تعدادي جوان به او كمك مي‌كنند تا پس از گذشت اين مدت زمان، حافظه خود را به دست آورد.
 

"ديرباز"،‌ اظهار داشت:‌ دفاع مقدس اتفاق بسيار بزرگي است كه 8 سال از تاريخ كشورمان را به خود اختصاص داده و تصور مي‌كنم از اين به بعد هم،‌ جاي كار بسياري دارد.

"ديرباز" افزود: در پيش گرفتن نگاه‌هاي متفاوت، يكي ديگر از مقوله‌هايي است كه در رابطه با دفاع مقدس،‌ بايد به آن پرداخت و يكي از اين نگاه‌هاي متفاوت،‌"بوي باران" "حسين تبريزي" است.

وي اظهار داشت: يكي از خوش شانسي‌هاي من در زندگي‌ام اين است كه بنا به دغدغه و انتخاب حسي‌ام، به طور معمول از پيشنهادهاي كاري‌ام، 5 اثر در حيطه دفاع مقدس است.


"ديرباز" ادامه داد: به طور يقين،‌ اثري كه مخاطب بيشتري داشته باشد،‌ ايده‌آل يك بازيگر است و به دليل حس و حال و احترامي كه در شبهاي قدر،‌ جريان دارد،‌ سعي كرده‌ايم چنين احترامي را در سكانس به سكانس "بوي باران" در نظر بگيريم.

وي تصريح كرد:‌ انشاالله كه سريال "بوي باران" موفقيتي نظير "نابرده رنج" را در حال و هوايي ديگر، به دست بياورد زيرا همه تلاش من و همكارانم،‌ كيفيت بالاي اين اثر و ديده شدن هر چه بيشتر آن است.

"ديرباز" خاطر نشان كرد: اميدوارم هموطنان عزيزم، در كنار راز و نيازهاي خود در شب‌هاي قدر، "بوي باران" را ببينند و براي ما هم دعا كنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار