برگزاری همایش طرح همیار خانواده در فرهنگسرای بهمن

کارگاه آموزشی طرح همیار خانواده با حضور جمعی از مسئولین شهرداری، اساتید و مشاوران تربیتی ، ویژه زوج های جوان در منطقه 16 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهدی تیموری ضمن سلام و خوش آمدگویی به بیش از 50 زوج جوان حاضر در سالن نغمه در فرهنگسرای بهمن گفت: هدف از برگزاری این همایش توسعه و ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی، تحکیم و تعالی نهاد خانواده، ایجاد راهکارهای بهبود وضعیت خانواده ها، هم اندیشی خانواده ها در سطح محلات  است.

وی با اشاره بر دومین همایش همیار خانواده در امسال افزود: خانواده یکی از موضوعاتی بسیار مهم است که در قرآن مطرح شده و خداوند به آن بسیار بها می ده و اگر خانواده سالم متعالی و استقرار شود می توان به داشتن جامعه ای سالم، متعالی و استقرار امیدوار بود.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین بر جایی در حاشیه این همایش در مورد افراد شکاک و شخصیت مراقب در خانواده ها افزود: شخصیت مراقبت گوش به زنگ هستند انگیزه های دیگران را تشخیص داده ، دارای استقلال زیاد و محتاطند.

فرهنگ مشاور تربیتی حاضر در این همایش با اشاره به دلایل افزایش آمار طلاق و عدم استقبال جوان از تشکیل خانواده تصریح کرد: عدم هدفمندی در خانواده ها منجر به تعارض در خانواده ، افزایش آمار طلاق و در نهایت افزایش فرزندان طلاق می شود.

وی در ادامه به چگونگی برآورده شدن خواسته و آرزوها اشاره کرد و گفت: خواسته ها باید دقیق و روشن، بزرگ ، مادی و معنوی باشد تا با اهداف بزرگ به آرامی به آن ها برسیم.

گفتنی است این همایش ویژه خانواده هایی بود که کمتر از 10 سال زندگی مشترک را سپری کردند و منطقه 16 میزبان مناطق 11و 12 و 14 و 15 و 20 بود./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار