وفايي: آقایان 4 سال است مدیرند ولی در جا می زنند

رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری گفت: پس از گذشت 4 سال هیچ کس به کم کاری مسئولین هیئت تهران رسیدگی نمی کند.

محمود وفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه هیئت دوچرخه سواری تهران چند سالی است که عملکرد ضعیفی از خود نشان می دهد و به هیچ عنوان شخصی جواب گوی کم کاری این هیئت نیست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: توقع می رود که مسئولین اداره کل ورزش به وضعیت هیئت دوچرخه سواری هر چه زودتر رسیدگی کنند و قابل ذکر است با توجه به این مشکلات شاهد آن بوده ایم که امسال هم هیئت تهران نتوانست تیم خود را راهی این رقابت ها کند.

وفایی در خصوص مسابقات دوچرخه سواری کشور گفت: این رقابت ها با حضور 16 استان برتر در پیست دوچرخه سواری آزادی درحال پیگیری است.

به علت ازدیاد رکابزنان شرکت کننده در این مسابقات با هم اندیشی مسئولین فدراسیون به این نتیجه رسیده ایم که رکابزنان بهتر در غالب تیم A و بقیه رکابزنان که تازه شروع به فعاليت در رشته دوچرخه سواری کرده اند در غالب تیم B حضور یافتند.

وي تصريح کرد: رکابزنان در این 2 روز از رقابتها در حد مسابقات جام باشگاههای آسیایی حاضر شدند و سطح رقابت ها بین دوچرخه سواران خیلی نزدیک به هم بود.

با توجه به آنکه خیلی از دوچرخه سواران ملی پوش کشورمان که سوابق ورزشی درخشانی را داشته اند نسبت به چند ماه اخیر وضعیت بدنی و عملکردشان بهتر شده است و بهترین پدیده های این مسابقات گروه جوانان بودند./مح

برچسب ها: کشور ، اخیر ، رکابزنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار