"انتخابات ايران" محور مذاکرات روساي لابي صهيونيستي آيپک با سناتورهاي آمريکايي

جمعي از اعضاي لابي رژيم صهيونيستي در آمريکا (آيپک) اخيرا با جمعي از سناتورهاي دموکرات سناي آمريکا ديدار کرده و در مورد ايران و صلح فلسطين و رژيم صهيونيستي با آنان به بحث و تبادل نظر پرداخته اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از جروزالم پست، در اين ديدار رهبران آيپک موافقت خود با پيشنهاد "باراک اوباما" رييس جمهور آمريکا براي از سرگيري مذاکرات صلح ميات فلسطينيان و رژيم صهيونيستي را اعلام کرده اند.

آنان همچنين در مورد نتيجه انتخابات اخير رياست جمهوري کشورمان نيز همچون گذشته اظهارات خصمانه اي را بيان کرده و مدعي شده اند که نتيجه انتخابات "تاثيرات زيادي نخواهد داشت." 

"مايکل کاسن" رييس لابي آيپک سخنراني خود در جمع سناتورهاي آمريکايي را با بيان اين مطلب آغاز کرد که "از صميم قلب" آرزوي موفقيت "جان کري" وزير امور خارجه آمريکا در روند ميانجي گري مذاکرات صلح فلسطينيان و رژيم صهيونيستي را دارم.

جان کري در اوايل ماه جاري ميلادي با حضور در نشست رهبران لابي آيپک از صهيونيست ها خواست تا از طرح وي براي ميانجي گري به منظور از سرگيري مذاکرات صلح فلسطينيان و رژيم صهيونيستي حمايت بعمل آورند.


آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار