بازیگر مادر " علی حاتمی" جلوی دوربین "سیروس مقدم"

بازیگر ماندگار فیلم سینمایی "مادر" امروز جلوی دوربین "سیروس مقدم " می رود.

محمود اتحادی، جانشین تولید مجموعه "بچه های نسبتاً بد" در خصوص حضور بازیگران جدید این سریال، در گفتگو با خبرنگار  حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: امروز: "مجید مشیری " و "اکرم محمدی" بازیگر فیلم سینمایی "مادر" علی حاتمی جلوی دوربین " سیروس مقدم " می روند.
وی با اشاره به زمان کوتاهی که تیم برای رساندن کار به ماه مبارک رمضان دارند، تصریح کرد: فرصتی به رسیدن ماه  مبارک رمضان نمانده و تیم این سریال مناسبتی شبانه روزی مشغول فیلمبرداری لوکیشن ها هستند.
اتحادی در خصوص لوکیشن فعلی اظهار داشت: لوکیشن فعلی "بچه های نسبتاً بد" حوالی "محمودیه " است ولی هر روز مکان فیلمبرداری ما تغییر می کند.
وی با اشاره به تدوین و صداگذاری همزمان سریال "بچه های نسبتاً بد" افزود: تدوین همزمان این کار با تلاش شبانه روزی " سیامک مهماندوست" انجام می شود و نیز حسین ابوالصدق صداگذاری کار را پیش می برد.
جانشین تولید " بچه های نسبتاً بد" با اشاره به چگونگی فیلمبرداری این کار ، تصریح کرد: مدیر فیلمبرداری کار "فرشاد گل سفیدی" است که بیشتر سکانسها را دوربین به دست پیش می برد.
اتحادی با اشاره به مدت زمان ضبط این سریال گفت: تا اوایل ماه مبارک رمضان حدود 50 درصد کار آماده میشود تا به امید خدا به موقع روی آنتن شبکه یک سیما رود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار