زنجان/

ووشو کاران زنجانی در دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی جوانان کشور

سه تن از ووشو کاران جوان زنجانی تمرینات آمادگی خود را در دومین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی ووشو کشورمان زیر نظر سرمربی تیم ملی آغاز کردند.

به  گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان، مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی ساندای جوانان کشورمان در آکادمی ووشو تهران آغاز شد.

این اردو از اول تیر ماه شروع شده است و تا 2 هفته در جریان است که 14 ورزشکار دعوت شده به اردو زیر نظر رامین موحدنیا "سرمربی تیم ملی کشورمان از زنجان" تمرینات خود را آغاز کرده اند تا در پایان اردو از میان این نفرات 7 نفرات برتر برگزیده شوند و در قالب تیم ملی کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوند.

مسابقات آسیایی در مرداد ماه امسال به میزبانی کشور فیلیپین برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران مجاز به اعزام 5 بازیکن می باشد که تا زمان شروع این رقابتها 7 نفر منتخب تمرینات خود را انجام خواهند داد تا 5 نفر قطعی و فیکس تیم ملی با توجه به نظر کادر فنی تیم ملی مشخص شود.

هم اکنون در دومین اردوی آمادگی تیم ملی ساندای کشورمان افشین سلیمی در وزن منهای 56 کیلوگرم و جواد کرمی در وزن منهای 70 کیلوگرم از استان زنجان شرکت دارند  و همچنین در بخش تالو امیر حسین سلطانی از زنجان حضور دارد./س

 

برچسب ها: ووشو کاران ، جوانان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.