يک شهروند به دليل حمله اراذل و اوباش راهي بيمارستان شد؛

اراذل و اوباش قهوه خانه را آتش زدند و مردم را مورد ضرب و جرح قرار دادند+عکس

4 تن از اراذل و اوباش با حمله به يک قهوه خانه صاحب قهوه خانه و مردم رهگذر را مورد ضرب و جرح قرار دادند و در نهايت قهوه خانه را به آتش کشيدند و از محل گريختند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گروهی از مردم در ساعت 23و 30 دقیقه سوم تیر به واحد گشتی در خیابان امین، خیابان زمرد که در حین انجام وظیفه بود مراجعه کردند و اظهار داشتند که تعدادی از اراذل اوباش خطرناک با قمه، چاقو وارد قهوه خانه ای در آن محدوده شدند و با آتش زدن قهوه خانه و تخریب ده ها خودرو پارک شده و مصدوم کردن تعدادی از شهروندان که در حال تماشای آتش سوزی بودند و همچنین ضرب و جرح صاحب قهوه خانه توسط یک دستگاه پراید از محل متواری شدند .

ماموران با بررسی صحت و سقم موضوع بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی تهران بزرگ خودروی متهمانان را ردیابی کرده و توانستند آنان را در چند خیابان پایین تر شناسایی و متوقف سازند.

سرنشینان خودرو که به صورت پیاده مجددا اقدام به فرار کردند با تیر پلیس هر 4 نفرشان دستگیر و به مقر منتقل شدند.

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس "سرهنگ علی اصغر صفی خانی" با تایید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پس از دستگیری متهمانان یکی از افراد رهگذر که مورد حمله این افراد شرور قرار گرفته بود به دلیل  شدت دچار جراحت از ناحیه قفسه سینه و کتف، توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد و متهمان نیز جهت کشف سایر جرایم به پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ارجاع شد.

به گفته صفی خانی متهمان از قبل با صاحب قهوه خانه خصومت داشته اند و به همین دلیل اقدام به این عمل مجرمانه کردند.

برچسب ها: امین ، چاقو ، حمله ، گشت ، اراذل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار