رئیس آموزش و پرورش شهر تهران از آخرین مهلت ثبت نام دانش آموزان 15 تیرماه و عدم تعهد آموزش و پرورش برای ثبت نام دانش آموزان در محل سکونت خود پس از این زمان خبرداد.

پزدی خواه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: تا کنون 95 درصد ثبت نام دانش آموزان در مدارس انجام شده و خانواده هایی که تاکنون مراجعه نکرده اند تا دو هفته دیگر فرصت دارند برای ثبت نام مراجعه کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس تعریف شورای عالی آموزش و پرورش امسال از 12 پایه تحصیلی ثبت نام تنها در 3 مقطع تحصیلی پایه اول، پایه هفتم و پایه دهم انجام می شود و سایر مقاطع که شامل میان دوره ها هستند ثبت نام در همان مدارس توسط مدیر مدرسه انجام خواهد شد.
وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال از نیمه دوم تیرماه نیز ماه رمضان آغاز می شود و هم خانواده ها و هم همکاران شاغل در آموزش و پرورش با محدودیت هایی روبرو خواهند بود درخواست ما از خانواده ها مراجعه به هنگام و ثبت نام تا 15 تیرماه خواهد بود.
یزدی خواه خاطر نشان کرد: امکان دارد که پس از 15 تیرماه نیز ثبت نام انجام شود اما هیچ تعهدی آموزش و پرورش در ثبت نام دانش آموزان در محل سکونت آنان فرد ثبت نام شونده نخواهد داشت و بر اساس نزدیکی محل و فضای آموزشی باقی مانده ثبت نام انجام خواهد شد./ز

برچسب ها: تعریف ، مراجعه ، ثبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار