"مستاجر"دراتاق اقتباس ارسباران نقد و بررسي مي شود

در چهارمين برنامه «اتاق اقتباس»، فیلم«مستاجر» ساخته رومن پولانسكي سه شنبه 4تير ساعت 17 در فرهنگ سرای ارسباران نقد و بررسی مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگ سرای ارسباران، «مستأجر» نام رمانی اثر رولان توپور نویسنده، کاریکاتوریست، نقاش، فیلم ساز و بازیگر فرانسوی است و داستان مردي آرامي كه خانه ای در فرانسه اجاره می كند كه مستاجر قبلی آن خودكشی كرده استاو به همسایگان و صاحبخانه ی خود مشكوك می شود كه گویا قصد دارند او را به سرنوشت مستاجر قبلی دچار كنند ...
این رمان برای اولین بار در سال ۱۹۶۴ در فرانسه چاپ شد و رومن پولانسكي در سال 1976 اين رمان را تبديل به يك اثر سينمايي كرد.  
كورش جاهد(كارشناس سينما) و حسين آشتياني(كارشناس كتاب و ادبيات) مهمانان اين برنامه هستند.
«اتاق اقتباس» عنوان برنامه ای است که در قالب برنامه باشگاه فيلم تهران و باشگاه كتاببه نقد و بررسي فيلم هاي سينمايي براساس رمان هاي ادبي با حضور دوستداران ادبیاتو فيلم می پردازد.
علاقمندان به عضویت و حضور در نشست‌های باشگاه فیلم و باشگاه کتاب تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسبارانواقعدر خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند. /ص
 

برچسب ها: اقتباس ، مستاجر ، نقد ، ارسباران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار