محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی در نیمه شعبان

در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ فردا از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع خواهد بود و تردد از ساعت ۱۷ تا ۲۴ از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن‌آباد(دزبن) به سمت کرج، یک‌طرفه است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛
محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های اصلی کشور

در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز ۰۳/۰۴/۹۲ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد بود و تردد از ساعت ۱۷ الی ۲۴ از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج، یک طرفه است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۲۴:۰۰ روز دوشنبه ۰۳/۰۴/۹۲ از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ ‌از آب اسک تا رودهن به صورت یک طرفه خواهد بود.

محدودیت‌‌های ترافیکی در تردد وسایل نقلیه سنگین

در محور کندوان تردد انواع تریلر و کامیون از محور کندوان، کماکان ممنوع است. در محور هراز‌ تردد همه تریلرها از محور هراز، کماکان ممنوع بوده و همچنین تردد تمامی کامیون‌ها، به‌استثنای حاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی از محور هراز ممنوع است. تردد همه کامیونت‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۰۳/۰۴/۹۲ از محور هراز ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد همه تریلرها، به‌استثنای حاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی، از ساعت ۷ الی ۲۴ روز دوشنبه ۰۳/۰۴/۹۲ از تهران به قائم‌شهر و بلعکس ممنوع است. تردد همه کامیون‌ها و تریلی‌ها از ساعت ۰۸:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۳/۰۴/۹۲ از اصفهان به سمت کاشان و قم ممنوع است و رانندگان این گونه وسایل نقلیه باید از محور میمه-دلیجان-سلفچگان به عنوان مسیر جایگزین تردد کنند.

محدودیت‌‌های تردد موتورسیکلت‌ها در تعطیلات پیش‌رو

تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۲ الی ساعت ۲۴:۰۰ روز دوشنبه ۰۳/۰۴/۹۲ از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس، ممنوع است.

نحوه دریافت اطلاعات جاده‌ها از طریق مرکز مدیریت راه‌ها‌

تلفن گویای ۱۴۱ با ۲۴۰ خط پاسخگوی مردم است، با ارسال نام شهر مبدأ - نام شهر مقصد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ ‌فاصله بین این دو شهر اعلام می‌‌شود؛ سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ انتقادات، نظریات و پیشنهادات مردم را دریافت می‌کند ضمن آنکه پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت راه‌ها WWW.IRAN۱۴۱.IR نیز در خدمت مردم است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار