امشب؛

شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش آغاز می شود

مراسم افتتاح شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش در تالار شهر این جزيره برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مراسم افتتاح شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش با حضور علیرضا عامری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امشب برگزار خواهد شد.

ناصرقاسمی نیا رییس ستاد دائمی مناسبت ها وجشنواره های کیش با اشاره به تنوع برنامه ها و افزایش زمان برگزاری این جشنواره تابستانی، گفت: شانزدهمين جشنواره تابستاني كيش 30 خرداد ماه 92، مصادف با ولادت حضرت علي اكبر (ع) آغاز و تا 15 شهريور ماه مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به سبک جدید قرعه کشی های شبانه را مهمترین تفاوت جشنواره شانزدهم با دوره های قبل عنوان کرد واظهار داشت: همگام با قرعه کشی این دوره جشنواره، اطلاعات مربوط به هر گردشگر در سیستم نرم افزاری ویژه ثبت خواهد شد که با این روش علاوه بر جذابیت مراسم قرعه کشی شبانه، ایجاد یک بانک اطلاعاتی از گردشگران، می تواند برای برنامه ریزی های آتی در حوزه گردشگری مفید واقع شود.

***تخفیف 15 تا 50 درصدی به گردشگران تابستانی کیش

قاسمی نیا با بیان اینکه خدمات هتل ها، مراکز اقامتی و پذیرایی، کلوپ های دریایی و پارک دلفین کیش در طول برگزاری جشنواره تابستانی با تخفیف های 15 تا 50 درصدی به گردشگران ارائه خواهد شد،  تصریح کرد: در این ایام خدمات، هتل ها و مراکز اقامتی با تخفیف 15 تا 30 درصدی و نیز کلوپ های دریایی نیز برای گردشگرانی که بلیت های خود را از کانترهای مستقر در مبادی ورودی فرودگاه، بندرگاه و اسکله تفریحی تهیه کنند تخفیف 25 درصدی و همچنین پارک جنگلی و دلفیناریوم کیش نیز خدمات خود را با تخفیف 30 تا 50 درصدی به گردشگرانی که در فرودگاه کیش بلیت تهیه کنند، ارائه خواهند کرد.

رییس ستاد دائمی مناسبت ها وجشنواره های کیش، خاطر نشان کرد: کمیته نظارت معاونت گردشگری در طول برگزاری جشنواره تابستانی بر چگونگی روند محاسبه این تخفیف ها در خدمات گردشگری نظارت مستمر خواهد داشت.

شایان ذکر است؛ برنامه جشنواره تابستانی مصادف با شهادت حضرت علي (ع) به مدت 10 روز متوقف می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار