رودهن/

دفتر کار فرماندار فیروزکوه در سایت مسکن مهر برپا می شود

فرماندار شهرستان فیروزکوه از برپایی دفتر کار خود در سایت مسکن مهر ˈدشت ناصرˈ این شهر خبر داد.

ˈابوالقاسم مهریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: این امر به منظور نظارت مستقیم و هر چه بیشتر بر عملکرد دستگاههای متولی و خدمات رسان مسکن مهر انجام می شود.

وی گفت: این سایت تا تکمیل و واگذاری کامل واحدها فعال است و مردم می توانند با مراجعه به آن مشکلات خود را در زمینه پروژه به طور مستقیم، مطرح و پی گیری کنند.

مهری خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل در دسترسی و حضور مردم در این پروژه، چند خط ویژه تاکسی در این مسیر پیش بینی می شود.

فرماندار فیروزکوه میزان پیشرفت کار در این پروژه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در زمان حاضر افراد در 30 درصد واحدهای مسکونی پروژه ساکن شده اند.

وی بیان کرد: خدمات رسانی آب، برق و گاز با قوت انجام شده و به زودی تمام واحدها از این خدمات بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: هماهنگی های لازم برای استقرار واحدهای تجاری مورد نیاز از جمله نانوایی، سوپر مارکت، میوه فروشی و . . . نیز در حال انجام است.

مهری همچنین با بیان اینکه سفت کاری مسجد دشت ناصر به پایان رسیده و در مرحله نازک کاری است، ابراز امیدواری کرد؛ در دو ماه آینده این مرکز فرهنگی به بهره برداری برسد.

در مجموع چهار هزارو 585 واحد مسکونی مهر دارای تسهیلات 25 میلیون تومانی با نرخ سود چهار درصد در سطح شهرستان در حال ساخت است.

از این تعداد هزار و 200 واحد ملکی و بقیه 99 ساله با در اختیار گذاشتن زمین توسط دولت بوده است که در قالب 15 تعاونی با قرارداد دوجانبه با پیمانکاران، سه انبوه ساز سه جانبه و سه خیر مسکن ساز اجرایی می شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.