طاهرخاني:

هنوز رقم قراردادهایمان را کامل نگرفته ایم/می گویند طلبتان در حساب فدراسیون است

بازیکن ملی پوش تیم تنیس روی میز نفت سپاهان گفت: مدت چهار ماه است که منتظر باقی مانده رقم قراردادمان از سپاهان هستیم اما خبری از آن نیست.

حمید رضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اضافه کرد: من در لیگ سال 91-92 بازیکن تیم نفت سپاهان بودم اما متاسفانه و با وجود اینکه ماههاست لیگ به پایان رسیده است هنوز رقم قراردادهایمان را به صورت کامل نگرفته ایم و 30 درصد آن باقی مانده است.

بازيکن ملي پوش تيم تنيس روي ميز نفت سپاهان خاطر نشان کرد: برخی اخبار حاکی از آن است که طلب بازیکنان نفت سپاهان در حساب فدراسیون تنیس روی میز ریخته شده و آنها این پول را به ما نداده اند،  من هم اطمینان دارم که این خبر صحت دارد اما سوالم اینجاست که چرا باید این اتفاق بیفتد؟
زیرا هر بازیکن در باشگاه حساب مستقل دارد که مستقیما مبلغ قرار دادش به آن حساب واریز می شود 70 درصد پول ما نیز به همین ترتیب از سوی باشگاه به حساب بازیکنان ریخته شد.

طاهرخانی ادامه داد: حتی در فصل گذشته ام که با همین تیم قرار داد داشتم آنها مبلغ قرار دادم  را بدون واسطه فدراسیون به حساب شخصی ام ریختند، اکنون باورش سخت است که چرا این اتفاق افتاد و فدراسیون واسطه شده است.

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در خصوص وضعیت آمادگی ملی پوشان قبل از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیای کره جنوبی گفت: مرحله اول اردو تیم ملی زیر نظر ابراهیم علیدخت به عنوان مربی به میزبانی رشت برگزار شد این اردو با وجود زمان کم شرایط ایده آلی داشت و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم هیئت میزبان هم برایمان سنگ تمام گذاشتند و از نظر امکانات هم با کیفیت بالایی اردو به پایان رسید.

وی به مصدومیتش اشاره کرد و در این باره گفت: در رقابت های قهرمانی جهان فرانسه از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شده بودم این مصدومیت در این اردو بیشتر شد و مجبور شدم دوباره به آن رسیدگی کنم اکنون مشکل خاصی ندارم و بهبود یافته ام.
 
طاهرخانی از  حضور محمد باقر مقصودی به عنوان نفر اول پینگ پنگ  رشت در اردوی تیم ملی خبر داد و اذعان داشت: از آنجا که تعداد بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی فرد بود ما به یار تمرینی احتیاج داشتیم به همین خاطر هم مقصودی به تمرینات اضافه شد و در کنار هم تمرین کردیم .

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان اعلام کرد: هم اکنون در بابل به همراه نوشاد و نیما عالمیان مشغول تمرین هستیم و خود را برای پیکارهای کره جنوبی آماده می کنیم اما هنوز زمان مرحله دوم اردوی تیم ملی مشخص نشده است و به احتمال زیادی به زودی برگزار خواهد شد./مح

برچسب ها: هنوز ، رقم ، قرار ، دادهایمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار