تبريك ستاد دانش‌آموزي جليلي به رئيس‌جمهور منتخب

ستاد دانش‌آموزی انتخاباتی سعید جلیلی با صدور بيانيه‌اي، انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحاني به عنوان رئيس‌جمور ملت را تبريك گفت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران؛ ستاد دانش‌آموزی انتخاباتی سعید جلیلی با صدور بيانيه‌اي، انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحاني به عنوان رئيس‌جمور ملت را تبريك گفت.

متن اين بيانيه به اين شرح است:

«واعتصموا بحبل‌الله جمیعاً و لا تفرّقوا»

ملّت غیور و حماسه‌آفرین ایران اسلامی
سلام علیکم

اینک که برگ زرین دیگری در کتاب تاریخ افتخارآمیز جمهوری اسلامی ایران رقم خورده و مردم همیشه در صحنه ایران، بار دیگر وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی را به بهترین نحو اثبات کردند، بر خود لازم میدانيم حضور و مشارکت خیره‌کننده این مردم شریف را در یازدهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری ـ که پاسخی قاطع و مشتی محکم به دهان دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران است ـ تبریک گفته و مراتب تشکر و قدردانی خود را به آحاد جامعه به ویژه رأی اولی‌های عزیز ابلاغ نمایيم.

در شرایطی که دشمن با تمام توان خود به صحنه آمده تا مردم متعهد ایران را نسبت به نظام الهی جمهوری اسلامی دلسرد کند و شور و شعور انتخاباتی را کاهش دهد، و تمام نگاه ها معطوف به انتخابات ایران است، مشارکت بالاي مردم در انتخابات، مهر ابطال بر تمام یاوه‌گویی‌های دشمنان و بدخواهان زد.

ما معتقدیم هر برگ رأی میثاق‌نامه‌ای است با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)‌، شهدای عظیم‌الشأن کشور‌ و مقام عظمای ولایت‌، حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی).

مردم بابصیرت کشور ما، با هر سلیقه و دیدگاه، با تکیه بر اصل اتحاد، به نتیجه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری احترام نهاده و رئیس جمهور منتخب را متعلق به همه آحاد جامعه دانسته و در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب‌، گام برداشتن در مسیر خدمت به مردم، خلق حماسه‌ اقتصادی‌، عمران و آبادانی کشور‌، پیشرفت‌های علمی‌‌ و سایر اهداف و چشم‌اندازهای ایران اسلامی، وی را یاری خواهند نمود.

انتخاب جناب آقای حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران تبریک گفته و از خداوند منّان برای ایشان توفیق خدمتگزاری به مردم شریف ایران را مسئلت داريم.

باشد که همه‌ مسئولان و خدمتگزاران کشور با استعانت از خداوند متعال، استقامت بر آرمان‌ها و مواضع نظام جمهوری اسلامی، پایبندی به گفتمان امام و انقلاب، تعهد و التزام به ولایت فقیه و اجرای فرامین مقام عظمای ولایت‌، در مسیر تحقق آرامان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.
ستاد دانش‌آموزی انتخاباتی دکتر سعید جلیلی
انتهاي پيام/
برچسب ها: جلیلی ، روحانی ، تبریک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار