ياسوج/

اجرای طرح همای رحمت در کهگیلویه و بویراحمد

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلیویه و بویراحمد از اجرای طرح همای رحمت توسط اعضای هلال احمر این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید ابوالفتح بهنامیان امروز در گچساران اظهار کرد: طرح همای رحمت به منظور یاری رساندن به نیازمندان واقعی در ماه مبارک رمضان توسط جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: یکی از اهداف جمعیت هلال‌احمر بشر دوستی و کمک به محرومان و در اسلام و در قرآن نیز بر آن تأکید شده است.

طرح همای رحمت با تأسی از سیره حضرت علی(ع) اجرایی می‌شود

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با فرارسیدن ماه رمضان و در جهت اهداف والای جمعیت هلال احمر و تأسی از سیره حضرت علی‌(ع) در بخشش، احسان و دستگیری از طبقه محروم جامعه و ایتام و نیازمندان، اجرای طرح همای رحمت آغاز شده است.

بهنامیان خاطرنشان کرد: این طرح با هدف ترویج سیره علوی و کمک‌رسانی و حمایت از خانواده‌های نیازمند ضمن حفظ کرامت انسانی نیازمندان، در ماه رمضان اجرایی می‌شود که مقدمات لازم برای اجرای این طرح از هم‌اکنون آغاز شده است.

وی افزود: همانند سال‌های گذشته، اهدای سبدهای غذایی به خانوارهای نیازمند و ایتام و برپایی سفره‌های افطاری در ماه مبارک رمضان در سراسر استان انجام خواهد شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ خیرخواهانه و فعالیت‌های عام‌المنفعه و کمک به افراد محروم و بی‌بضاعت را از مهمترین اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

بهنامیان گفت: این طرح در طول ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود که از هم‌اکنون باید کار فرهنگ‌سازی، تبلیغ و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین صورت گیرد.

وی ابراز داشت: داوطلبان، خیرین، توانمندان و سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند کمک‌های نقدی و جنسی خود را به شعب جمعیت هلال‌احمر سراسر استان تحویل دهند.

بهنامیان موادغذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، قند و شکر را از جمله اقلام در نظر گرفته شده برای بسته‌های غذایی طرح همای رحمت عنوان کرد./ج1

برچسب ها: رحمت ، رمضان ، ماکارونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.