شهرکرد/

لبیک ایرانیان به ندای رهبر انقلاب، انتخابات 24 خرداد را حماسی کرد

سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت حماسه ملت ایران در انتخابات 24 خردادماه 1392، گفت: لبیک ایرانیان به ندای رهبر معظم انقلاب، این انتخابات را حماسی کرد.

در بیانیه سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، با تجلیل از حضور مردم ایران اسلامی در خلق حماسه سیاسی، آمده است: انتخابات از نعمت های بزرگی است که به برکت نظام جمهوری اسلامی در اختیار ملت ما قرار گرفت و با ولایت و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی استمرار یافته است.
در ادامه این بیانیه آمده است: حضور هوشمندانه مردم ایران، پای صندوق های رأی یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی را خیره کرد و برگ زرین دیگری به تاریخ انقلاب اسلامی افزود.
در پایان این بیانیه، با قدردانی از دست اندرکاران اجرایی و نهادهای نظارتی انتخابات و نیروهای مسئول برقراری امنیت انتخابات، تأکید شده است: این حضور، رسالت و تکلیف بزرگ تری بر دوش مسئولان کشور و رئیس جمهور منتخب قرار داد تا در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گام های بلند تعالی، پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور و خدمت به مردم برداشته شود.
36 میلیون و ۷۰۴ هزار و ۱۵۶ نفر در انتخابات 24 خردادماه شرکت کردند و میزان مشارکت مردم در این انتخابات ۷۲.۷ درصد است. بر اساس شمارش کل آرا، حسن روحانی حائز اکثریت آرا و در نتیجه به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم معرفی شد./س
برچسب ها: لبیک ، رهبر ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.