اراک/

توصیه برای خرید تردمیل

قبل از اين که براي خريد تردميل به بازار برويد، لازم است اطلاعاتي را درباره اين دستگاه به دست بياوريد تا بتوانيد دقيقاً همان نوعي را انتخاب کنيد که مناسب نيازهاي شما است:

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک هنگام خريد تردميل، قبل از هر چيز ديگري به اين موارد توجه کنيد: جنس دستگاه، صفحه تردميل، قدرت موتور، حداقل و حداکثر سرعت دستگاه، شيبي که مي‌تواند ايجاد کند، وزني که مي‌تواند تحمل نماید، حداکثر ساعاتي که مي‌تواند بدون وقفه کار کند، ميزان سروصداي موتور و امکانات جانبي دیگر.

اينترنت منبع مناسبي براي کسب اطلاعات جديد درباره تردميل و ساير ابزار و وسايل ورزشي جديد است. شما مي‌توانيد چند مارک معتبر تردميل را در نظر بگيريد و سري به سايت‌هاي کارخا نجات توليد کننده اين محصولات بزنيد. هر يک از اين شرکت‌ها معمولاً قابليت‌هاي دستگاه توليدي خود را به طورکامل در اين سايت توضيح داده‌اند و شما مي‌توانيد اين قابليت‌ها را با هم مقايسه کنيد و تصميم خودتان را بگيريد.

حتما به استحکام و امنيت دستگاهي که مي‌خواهید بخريد توجه داشته باشید. تردميل هر چقدر محکم تر و ثابت‌تر باشد بهتر و مناسب‌تر است. براي امنيت دستگاه هم دستگيره‌هايي در جلوي آن تعبيه شده که مي‌توانيد هنگام پياده روي يا دويدن روي تردميل، دست‌های خود را به آرامي به آنها بگيريد. تردميلي که هنگام دويدن روي آن احساس مي‌کنيد که صفحه‌اش دارد در زير پايتان مي‌لرزد، اصلاً مناسب نيست.

اگر به نمايندگي‌هاي مجاز فروش تردميل سري بزنيد معمولا به نفعتان تمام مي‌شود چون مي‌توانيد انواع مختلف اين دستگاه را در کنار هم ببينيد، آنها را امتحان و با يکديگر مقايسه کنيد .حسن دیگر مراجعه به نمايندگي‌هاي مجاز این است که با تولید مدل‌هاي جديدتر و ارایه به بازار میتوان مدل‌هاي قديمي تر را با تخفيف مناسب خریداری نمود. از سوي ديگر در اين مراکز، کارشناساني حضور دارندکه درانتخاب تردميل مناسب به شما کمک ميکنند. خريد از يک نمايندگي مجاز يک فايده ديگر نيزدارد وآن، دريافت يک گارانتي معتبر است که به واسطه آن، اگر ايرادي در دستگاه به وجود بيايد، مي‌توانيد از تعميرکاران شرکت مربوطه بخواهيد آن را برطرف نمایتد.

اگر تردميل را براي منزل خريداري مي‌کنيد پيشاپيش حواستان به اين مساله باشدکه آيا فضاي کافي براي قراردادن آن درمنزلتان داريد يا خیر. براي اين منظور، ميتوانيد ابعاد فضايي راکه براي گذاشتن تردميل در نظر گرفته‌ايد، اندازه بزنيد واز فروشنده بخواهيد دستگاهي را به شما معرفي کند که با فضاي در نظر گرفته سازگار باشد. تردميل را بايد در جايي از منزل قرار بدهيد که به اندازه کافي بزرگ باشد تا تمام قسمت‌هاي دستگاه روي زمين قرار بگيرد و روي زمين از ثبات کافي برخوردار باشد./س

برچسب ها: تردمیل ، ورزش ، جنس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.