پيام تشکر ائتلاف ترنم انديشه‌هاي جوان از حضور مردم در انتخابات

ائتلاف ترنم انديشه‌هاي جوان در پيامي به ملت شريف ايران و رهبر معظم انقلاب اسلامي به مناسبت برپايي جشن بزرگ حماسه 24 خرداد تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ائتلاف ترنم انديشه‌هاي جوان در پيامي ضمن تبريک و تهنيت به ملت شريف ايران و رهبر معظم انقلاب اسلامي به مناسبت برپايي جشن بزرگ حماسه 24 خرداد و رقم زدن فصلي ديگر در تاريخ پرشکوه انقلاب اسلامي، حضور پرشکوه و هوشمندانه مردم در يازدهمي دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا را پشتوانه‌اي ماندگار براي نظام دانست.

در اين پيام آمده است: با توجه به شدت گرفتن حجم سنگين جنگ رواني دشمن براي بي رونق ساختن انتخابات، حضور گسترده و غرور آفرين مردم متدين ايران اسلامي بار ديگر نقشه‌هاي دشمنان را نقش برآب و اميدهاي آنان را نااميد کرد به گونه‌اي که دشمنان ملت ايران مجبور به اعتراف در خصوص پيوند مستحکم ملت و نظام مقدس جمهوري اسلامي شدند.

ائتلاف ترنم انديشه‌هاي جوان که کانديداهايي را براي شوراي شهر تهران معرفي و در صحنه انتخابات شوراي شهر تهران حضور پررنگي داشت، ضمن آرزوي موفقيت براي منتخبين مردم براساس اصول خود مبني قانون گرايي، انتخاب مردم را ارج مي‌نهد و آمادگي خود را براي ارائه برنامه‌هاي خود در حوزه شهر تهران به چهارمين شوراي شهر تهران اعلام مي‌کند.

روابط عمومي ائتلاف برنم انديشه هاي جوان
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اندیشه ، تبریک ، پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار