ارومیه/

ملت ایران پیروز واقعی میدان حماسه شد

امام جمعه اهل تسنن ارومیه گفت: پیروز حقیقی این انتخابات بدون شک خود مردم هستند که به فرمان رهبری لبیک گفتند و تکلیفشان را ادا کردند.

عبدالقادر بیضاوی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: پیروز حقیقی این انتخابات بدون شک خود مردم هستند که به فرمان رهبری لبیک گفتند و تکلیفشان را به بهترین نحو ممکن ادا کردند.

وی با تقدیر از حضور گسترده ملت ایران در پای صندوق‌های رای، از مشارکت چشمگیر و گسترده مردم آذربایجان غربی نیز در انتخابات روز گذشته قدردانی کرد.

بیضاوی این حرکت مردم را نشان از شعور بالای سیاسی ملت ایران دانست و افزود: حساسیت این انتخابات بر کسی پوشیده نبود و به حمدالله ملت سرافراز ایران با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در این انتخابات فعالانه حاضر شدند و حماسه‌ای که ایشان مردم را به خلق آن دعوت کرده بودند، به بهترین شکل ممکن خلق کردند.

وی با بیان این مطلب افزود: مردم با این حرکت خود یقینا درسی فراموش نشدنی به استکبار دادند و آنان را از پیشبرد اهداف خود مایوس و ناامید کرند.

بیضاوی در این میان به مسئولیت خطیر رئیس جمهور منتخب نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور گسترده مردم در انتخابات، وظیفه رئیس جمهور نیز سنگین‌تر می‌شود و باید با تمام قوا و به صورت شبانه‌روزی برای خدمت به این مردم تلاش کند.

وی خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت: شما نباید وعده‌های زمان تبلیغات خود را فراموش کنید، بلکه باید با تمام قوا و انرژی برای دفاع از حقوق ملت ایران و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان تلاش کنید و اعتماد ملت ایران را با وفاداری پاسخ دهید.

بیضاوی مجددا به مردم ایران این پیروزی بزرگ را تبریک گفت و افزود: پیروز حقیقی این انتخابات بدون شک خود مردم هستند که به فرمان رهبری لبیک گفتند و تکلیفشان را ادا کردند./س

برچسب ها: ایران ، ارومیه ، مایوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.