جباری زاده: اشتباه بزرگ ما جذب ایمون زاید بود

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان گفت: بزرگترین اشتباه ما جذب ایمون زاید در نیم فصل سال قبل بود.

حسین جباری زاده  در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ایمون زاید به هیچ وجه در سطح فوتبال ایران نبود و بزرگترین اشتباه ما جذب او در نیم فصل سال گذشته بود. تنها کاری که زاید کرد، 3 گل در دربی تهران به استقلال زد اما بعد از آن چه کاری در فوتبال ما کرد؟ زاید پس از آن دربی در پرسپولیس هم نیمکت نشین بود و نتوانست هیچ کاری در فوتبال ما انجام بدهد.

مدیرعامل آلو مینیوم هرمزگان افزود: زاید مدعی شده که باشگاه پاسپورت او را گرو نگه داشته تا از پولش بگذرد اما دروغ می گوید . تمامی اعضای تیم ما 20 درصد جریمه شدند و استثنا هم نداشتیم . زاید هم مثل بقیه جریمه شده و نمی دانم چرا این دروغ ها را میگوید. ضمن اینکه 20 اردیبهشت ماه آخرین بازی ما در لیگ برتر بود و ما یک روزه کارهای خروجی زاید را انجام دادیم و او 22  اردیبهشت ماه از بندر عباس به مقصد دبی خارج شده است.

جباری زاده در پایان گفت: خواهش می کنم بروید تاریخ خروج او از بندر عباس را بررسی کنید تا متوجه شوید که ما به زاید لطف کردیم و یک روزه کارهای خروجی  اش را انجام دادیم اما او امروز لطف باشگاه آلومینیوم هرمزگان را فراموش کرده و به دروغ می گوید که پاسپورتش را گرو نگه داشتیم تا او از پولش بگذرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار