ثبت نام دور دوم مسکن ويژه قطعيت ندارد

مشاور وزير راه وشهرسازي در امور مسکن مهر گفت: هنوز مرحله دوم ثبت نام مسکن ويژه قطعيت پيدا نکرده و هيچ ثبت نامي صورت نمي گيرد.

مقداد همتي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه  خبرنگاران با بيان اينکه  مسکن وي‍ژه تهرانسر با قوت تمام  در حال انجام است ،گفت: استقبال از طرح مسکن ويژه تهرانسر چشمگير بوده است .

وي ادامه داد: به زودي پيامک واريز قسط سوم مسکن ويژه تهراسر که شامل 20 ميليون است به متقاضيان ارسال مي شود.

مشاور وزير راه وشهرسازي با بیان اینکه قرارداد پيش فروش مسکن ويژه به زودي اعلام مي شود ، افزود:متقاضيان با واريز قسط سوم مي توانند قراردادهاي پيش فروش را تحويل بگيرند.

همتي در پاسخ به سوالي مبني بر آغاز مرحله دوم ثبت نام مسکن ويژه ، افزود:تاكنون زمان اغاز دور دوم ثبت نام مسكن ويژه اعلام نشده است.

 براساس اين گزارش فريبرز واحدي مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان تهران از احتمال دور جدید ثبت‌نام مسکن ویژه تهران از هفته اول تیرماه و تغییر شرایط ثبت‌نام خبر داد و گفت: در دور جدید ثبت‌نام‌ها برای واحدهای مسکونی تسهیلات هم در نظر گرفته می‌شود تا متقاضیان اقساط بدهند.

براساس اين گزارش برای سایت تهرانسر 2560 نفر ثبت‌نام کرده‌ و سایت تکمیل شده است و واگذاری واحدهای مسکونی تهرانسر از آبان ماه شروع می‌شود.

واحدي در ادامه اظهار داشت: ممکن است در مرداد ماه تعدادی واحد مسکونی ویژه (تهرانسر) آماده شوند اما محوطه‌سازی‌ها آماده نمی‌شود که متقاضی بخواهد ساکن شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۱۷:۳۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
با سلام
اگر بخواهیم ثبت نام جدید انجام بدیم میشود
لطفا بفرمایید اگر میشود باید کجا ثبت نام کنیم
و چه مرحله ای انجام میشود
مرسی ممنونم از کارشناس محترم
آخرین اخبار