اردبیل/

حضور مردم در انتخابات لبيك به فراخوان سياسي نظام است

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبيل حضور گسترده و حداکثری مردم ایران و این استان در انتخابات را لبيك به فراخوان سياسي نظام عنوان کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / ارژنگ عزیزی در حاشیه حضور در یکی از شعب اخذ رای اردبیل افزود: این انتخابات نمادي از يك همه پرسي پنهان در ارزيابي ميزان مردمي بودن نظام بود که در عمل با پیروزی ملت همراه شد.

وی با بیان اینکه دشمن نیز از این نتخابات برای ارزيابي اهداف خود استفاده می کند، اضافه کرد: با خلق حماسه آنها پي بردند كه بزرگترين پشتوانه اين نظام، حمايت مردم و حضور آنها در صحنه است.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارتاستان با اشاره به اعمال انواع تحريم ها و فشارهاي اقتصادي از سوي دشمنان عليه مردم ايران ادامه داد: تنها ملاك دشمنان براي محك زدن تاثير اين تحريم ها بر روي ملت ايران، ميزان حضور مردم در انتخابات بود.

عزيزي با تاکید بر اینکه براي خلق حماسه سياسي در انتخابات نيازمند حضور حداكثري در پاي صندوق هاي راي بودیم، تصريح كرد:به منظور نشان دادن عدم تاثير تحريم ها و ياس و نااميدي دشمن از نقشه ها و نيز بي خاصيت بودن فشارهاي بين المللي عليه ملت ايران، بايد شاهد حضور حداكثري مردم در انتخابات بودیم که امروز پرشورتر از سال های قبل صورت گرفت.

وی تمركز فعاليت دشمنان نظام به حوزه اقتصادي، تشديد تحريم ها، محدوديت هاي ارزي، صادرات، واردات و... را با هدف سياسي دانست و بیان داشت: هدف دشمن ايجاد كمبود براي تامين نيازمندي هاي مردم و در نهايت ايجاد نارضايتي در جامعه بود که با خلق حماسه سیاسی این توطئه نقش بر آب شده است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در عین حال اقتصاد مقاومتي و رشد تولید داخلی را تنها راهکار دور زدن تحریم ها برشمرد و متذکر شد: در اقتصاد مقاومتي ما بايد نقاط ضعف آسيب پذير اقتصادي را قبل از دشمن تشخيص بدهيم و براي استحكام و قوت بخشيدن به اين نقاط ضعف قدم برداريم.

عزیزی تاکید کرد: باید با بالا بردن بهروري توليد را هدفمند و هزينه هاي توليد را كم كنيم و در راستاي خودكفايي اقتصادي قدم برداريم كه در اين صورت چه بسا تهديدات دشمن تبديل به يك فرصت خواهد بود/س .

برچسب ها: اردبیل ، لبیک ، به ، فراخوان ، سیاسی ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.