خوزستان/

امروز روز ادای تکلیف سیاسی و خلق حماسه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: امروز روز ادای تکلیف سیاسی و خلق حماسه سیاسی با شرکت در انتخابات است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان،  حجت السلام لطف الله سپهر پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در شعبه رای گیری مسجد الغدیر اهواز  اظهار کرد: هرگاه انسان بخواهد یک تکلیف الهی را انجام دهد احساس سبک بالی وآرامش خواهد داشت و حقیقتا حضور در انتخابات انجام یک فرضیه الهی هم مانند روزه گرفتن و رفتن به حج است

وی، قانون مداری، حرکت خط ولایت فقیه و ساده زیستی را ازجمله ویژگی های یک نامزد برشمرد و گفت: حضور امروز مردم در صحنه انتخابات پشتوانه ای برای فردای بهتر کشور خواهد بود.

سپهر با تاکید بر این امر که ملت ایران یک ملت پیروز در امور سیاسی است، عنوان کرد: تنها انتظاری که مردم ایران از مسئولین دارند این است که دست از سیاه نمایی بردارند و بداخلاقی های سیاسی را کنار بگذارند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و حساسیتهای موجود در جهان بر روی حضور مردم ایران در صحنه انتخابات، حضور پر رنگ مردم ایران در ساعات اولیه انتخابات یک حقیقت فوق العاده در جهت خوشحال کردن مقام معظم رهبری و سربلندی ملت ایران است.

وی گفت: ملت ایران ملتی است که هرگاه انقلاب احساس به حضور مردم در صحنه داشت در صحنه حاضر شدند.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه به منظور برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط در استان، اقدامات زیادی انجام شده، گفت: ما دراین خصوص سه مورد نشست با مطبوعات استان و همچنین مکاتبات زیادی با سردبیران و مسئولان استان داشتیم.

وی افزود: همچنین برای ایجاد انگیزه در بین مردم استان و تشویق هنرمندان، صحبتهایی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص انجام شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: تمام تلاشمان را به کار بردیم تا از غافله خدمت به مردم استان در برگزاری انتخاباتی پر شور و با کیفیت عقب نمانیم./س
برچسب ها: تکلیف ، سیاسی ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.