همزمان با اعياد شعبانيه و برگزاري يازدهمين انتخابات رياست جمهوري بيش از بيست فيلم سينمايي و تلويزيوني از شبكه‌هاي سيما پخش مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي رسانه ملي؛ همزمان با اعياد شعبانيه و برگزاري يازدهمين انتخابات رياست جمهوري بيش از بيست فيلم سينمايي و تلويزيوني از شبكه‌هاي سيما پخش مي‌شود.


شبكه يك
 
فيلم سينمايي « پنج سال » به كارگرداني استفان شالر ، پنجشنبه 23 خرداد ماه ساعت 22:00 از شبكه يك سيما پخش مي شود .
دراين فيلم خواهيد ديد: جواني آلماني پس از گرويدن به دين اسلام از طرف بسياري از دوستان و خانواده خود مورد انتقاد قرار مي گيرد. او به پيشنهاد چند تن از دوستان مسلمان خود تصميم مي گيرد در جهان اسلام به سفر بپردازد و با اين دين بيشتر آشنا شود. او سفر خود را در سال 2003 از پاكستان آغاز مي كند اما متاسفانه در آنجا توسط ارتش آمريكا كه براي جنگ به افغانستان آمده است دستگير شده و به زندان گوانتانامو منتقل مي‌شود. در اين زندان او به مدت 5 سال به جرم تروريست بودن مورد بازجويي افسري از سيا قرار مي گيرد اما همچنان بر سر حرف خود مي ماند و جرم تروريست بودن را به گردن نمي گيرد. پس از 5 سال افسر بازجويي پرونده او از ادامه كار سرباز مي زند و ...
 
شبكه دو
 
انيميشن « تاربوساروس خالخالي » به كارگرداني هانگ سان هو و تهيه كنندگي وون بوم كين، محصول سال  2012  كره جنوبي، پنجشنبه 23 خرداد ماه ساعت 7:30 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد .
در اين فيلم مي‌بينيم: 70 ميليون سال پيش كه دايناسور ها بر زمين حكومت مي كردند، در يكي از جنگل ها گونه اي به نام تاربوساروس زندگي مي كردند، يكي از جوان ترين اعضاي خانواده آنها، تاربوساروس خال خالي بود. او كه بچه بازيگوش و كنجكاوي بود با مادر و خواهر و برادرانش در آن جنگل به خوبي و خوشي زندگي مي‌كرد، تيرانوسور كه يك دايناسور مكار با يك چشم بود و به دنبال آشيانه اي مي گشت به گله خال خالي حمله كرد و خال خالي خانواده اش را گم كرد. او نيز به همراه يك تاربوساروس ديگر به مدت 20 سال زندگي كرد، ولي ماجراي او و تيرانوسور يك چشم به پايان نرسيده بود. تا اينكه ...
 
فيلم سينمايي « گنج نا شناخته » به كارگرداني مايكل استينر و تهيه كنندگي اندي هوبر ، محصول سال 2005 سوئيس، پنجشنبه 23 خرداد ماه ساعت 14:30 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود .
در خلاصه داستان فيلم آمده است : گروهي از دانش آموزان كه شيطنت و بازيگوشي‌هايشان در مدرسه و محله شهره گشته، تصميم مي گيرند به جاي رفتن به اردوي تابستاني مدرسه دست به سفري ماجراجويانه زده گنجي را كه از قديم داستانش را شنيده اند كشف كنند. آنها پس از سفري طولاني كه خانواده هايشان را نيز نگران كرده در پي خود مي كشاند، از دست يابي به گنج مايوس شده به خانه هايشان باز مي گردند. در حالي كه در مي يابند …
 
فيلم تلويزيوني « سرزمين باراني » به كارگرداني جواد مزدآبادي، جمعه 24 خرداد ماه ساعت 17:30 از شبكه دو سيما روي آنتن مي‌رود.
در خلاصه داستان اين فيلم به قلم وحيد حسن زاده آمده است: محمد خيري پدر خانواده اي 7 نفره است كه 5 فرزند او هر كدام به نوعي درگير مشكلات مالي هستند او تصميم مي گيرد منزل خود را به فروش بگذارد تا مسائل مالي فرزندان را حل كند. فرزندان به منظور راي گيري براي فروش خانه به خانه باغ مي‌روند ضمن اينكه اين مسئله با ايام تبليغات نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري تقارن پيدا كرده است.
 
فيلم سينمايي « پنگوئن هاي آقاي پاپر» به كارگرداني مارك واترز و تهيه كنندگي جان ديويس، جمعه 24 خرداد ماه ساعت 23:30 از شبكه دو سيما روي آنتن مي‌رود.
داستان در مورد شش پنگوئني است كه مردي به نام پاپِر از پدرش به ارث برده است. آقاي پاپر يك تاجر جوان است كه از همسرش جدا شده و با دو فرزندش رابطه خوبي ندارد. او به خانه جديدي نقل مكان كرده است كه در منطقه اي سرد است، نامه اي از پدرش دريافت مي كند كه در آن نامه او صاحب شش پنگوئن شده است، پاپر از اين ارثيه پدري خوشحال نيست و پنگوئن ها براي او دردسر ساز هستند، روزي فرزندانش به خانه او مي‌آيند و پنگوئن ها را مي بينند ...
 
شبكه سه سيما
 
فيلم تلويزيوني « دست بالاي دست » به كارگرداني محسن يوسفي و تهيه كنندگي مجيد مولايي ، پنج شنبه 23  خرداد ماه ساعت 11 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود .
اين فيلم داستان پسر فقيري است كه عاشق دختر پولداري شده و با كمك هاي گوناگون سعي مي كند خود را پولدار نشان بدهد كه بتواند دختر را به چنگ آورد . از طرفي پدر دختر دچار مشكلات مالي و كاري زيادي شده و قصد مهاجرت دارد . پسر با كمك هاي گوناگون در نهايت دختر را عقد  مي كند و وكالت كاري از پدر زن مي‌گيرد . پدر زن از كشور خارج مي شود .
جواد عزتي، يوسف تيموري و بهاره افشاري در فيلم تلويزيوني « دست بالاي دست » از توليدات سال 1390 گروه فيلم و سريال شبكه سه سيما به ايفاي نقش پرداخته‌اند.  
 
فيلم تلويزيوني « خداحافظ بچه ( قسمت اول ) » به كارگرداني منوچهر هادي و تهيه كنندگي داود هاشمي، پنج شنبه 23 خرداد ماه ساعت 16:30 از شبكه سه سيما پخش مي شود .
داستان اين فيلم با بازي  شريفي‌نيا،  بهاره رهنما ، شهرام حقيقت دوست ، موضوع بچه دار نشدن زوج جواني است كه در پي عدم موفقيت براي به عهده گرفتن سرپرستي يك بچه از پرورشگاه، به دليل سابقه دار بودن مرد خانواده، شروع به انجام كارهاي خلاف براي آوردن بچه از پرورشگاه و يا دزديدن بچه مي‌كنند و به طور اتفاقي در يك بيمارستان با خسرو برخورد مي كنند كه صاحب ترمينال و مرد مرفه اي است كه به دليل نامهرباني‌هاي همسر اولش، زن ديگري را صيغه كرده است. و حال از او بچه دار شده است و ...
 
فيلم تلويزيوني « براي خاك » به كارگرداني مهدي گلستانه و تهيه كنندگي محمد رضا شفيعي ،پنج شنبه 23 خرداد ماه ساعت 19 از شبكه سه سيما پخش مي شود .
در اين فيلم با بازي عليرضا كمالي . آرام جعفري و عزت الله مهر آوران مي بينيم : حامد كه از خارج به ايران بازگشته، در مراسم دفن پدر با چند تن از همرزمان پدرش كه بعضي امروز در پست هاي مهم كشور مشغول كار هستند، آشنا مي شود. حامد قصد مي كند خانه پدرش را بفروشد؛ در حالي كه عده اي از همان رزمنده ها در آن زندگي مي كنند. يك روز وقتي حامد تمام اسناد و مدارك را به همراه دارد، مورد سرقت قرار گرفته و مجروح مي شود. او را به درمانگاهي منتقل مي كنند كه ...  
 
فيلم سينمايي « سرزمين مادري » به كارگرداني آشوتوش گوواريكر، پنج شنبه 23 خرداد ماه ساعت 23:30 به روي آنتن شبكه سه مي رود .
داستان فيلم كه در سال 1930 اتفاق مي افتد و پس از ورود نيروهاي انگليسي به زمين بازي عده اي نوجوان هندي در شهر چيتاگاون شروع مي شود ، انگليسي ها نوجوانان را بيرون مي كنند و آنها تصميم مي گيرند براي بازپس گرفتن زمين بازي خود به سورجو كه يك معلم انقلابي است مراجعه كنند. آنها وارد گروه انقلابي مي شوند و تصميم مي گيرند انگليسي ها را از شهر و كشورشان بيرون كنند.
آبيشك باچان و ديپيكا پادوكوون در فيلم سينمايي « سرزمين مادري » محصول سال  2010هند بازي كرده‌اند.
 
شبكه چهار
 
فيلم سينمايي «همين طور اتفاقي» به كارگرداني الكس دلا ايگلسيا ، پنجشنبه 23 خرداد ماه ساعت 16 از شبكه چهار سيما باز پخش  مي شود .
در خلاصه داستان فيلم آمده : گومز مردي جوان با همسر و دو فرزند، بازارياب و طراح تبليغات اسپانيايي است. مدتي بيكار بوده و در شرايط بدي به سر مي برد. او يك روز صبح بعد از رد شدن در يك مصاحبه كاري براي قدم زدن و آرامش به سراغ هتلي مي رود كه مراسم ازدواجش در آنجا برگزار شده بود، اما حالا با يك كشف باستاني ديگر هتلي وجود ندارد و گومز ناگهان در اين محوطه اكتشاف دچار سانحه شده و يك ميله فلزي به پشت سر او فرو مي رود. چيزي نمي گذرد كه تيم پزشكي اعلام مي كند. امكان در آوردن ميله وجود ندارد چون به مغز او آسيب ميزند. رسانه ها و روزنامه ها حمله ور مي شوند تا از ماجرا گزارش تهيه كنند.
 
 
شبكه تهران
 
فيلم سينمايي « مندي و گنج چروكي » به كارگرداني جوي چپمن، پنجشنبه 23 خرداد ماه ساعت 13:30 از شبكه تهران پخش خواهد شد .
در اين فيلم مي‌بينيم : مادر مندي متوجه مي شود بچه اي كه 15 سال پيش به دنيا آورده نمرده و زنده است . مادرش به او گفته هم همسرش و هم بچه اش مرده اند . اما حالا متوجه مي شود كه همسرش به تازگي مرده و دختر پانزده ساله اي دارد كه عمويش قيم او شده و به ديدنشان مي رود. عموي مندي به دنبال قولي كه داده براي يافتن صندوقچه اي قديمي به معدني قديمي كه گاز سمي دارد مي رود و مندي و مادرش هم به دنبالش مي روند تا او را منصرف كنند، اما...
 
فيلم سينمايي « هر چي تو بخواي » به كارگرداني محمد متوسلاني ، 40 دقيقه بامداد روز جمعه  24 خرداد ماه از شبكه تهران پخش مي شود .
در خلاصه داستان فيلم آمده است : رويا دختر جواني است كه براي دايي اوراق فروشش ماشين هاي مدل بالا را با فريب دادن رانندگان آنها مي دزدد. دايي رويا مدل و رنگ ماشين خاصي را تعيين مي كند و از رويا مي خواهد برايش نمونه مشابه آن را بدزدد. حسن راننده جوان مدير يك شركت خصوصي‌ست. وقتي مدير شركت به مسافرت مي رود، حسن به اصرار يكي از دوستانش ماشين گران قيمت مدير را براي مراسم عروسي دوستش گل آرايي مي كند. در روز عروسي بر اثر يك لحظه غلفت، رويا كه ماشين را از پيش زير نظر داشته آن را مي ربايد. حسن با آويزان شدن به بدنه ماشين سعي مي كند از سرقت جلوگيري كند ولي فيلم سينمايي « هر چي تو بخواي » محصول سال  1385 ايران است .  
 
فيلم تلويزيوني «قرارگاه مسكوني » به كارگرداني جواد رضويان ، جمعه 24 خرداد ماه ساعت 13:30 از شبكه تهران پخش خواهد شد .
در اين فيلم مي بينيد: يك عده سرباز قصد دارند كه هر طور شده براي شب عيد به خانه بروند ولي مافوقشان هر طور شده آنها را نگه مي دارد ...
 
شبكه شما
 
فيلم تلويزيوني «بر فراز مهر » از توليدات سال1390 صداوسيماي مركز مهاباد، پنجشنبه 23 خرداد ساعت 23:00 از شبكه شما پخش مي‌شود .
داستان فيلم تلويزيوني « بر فراز مهر » به كارگرداني حسن لفافيان و تهيه كنندگي مجيد افضلي از اين قرار است كه: رانش زمين در منطقه آذربايجان غربي باعث مي‌شود كه دكل‌هاي برق فشار قوي منطقه شكسته شده و برق رساني در دو منطقه مياندوآب و مهاباد دچار مشكل مي‌شود، مهندس متخصص اداره برق استان به مرخصي رفته و لاجرم از مهندس راه پيما خواسته مي‌شود تا از مركز به منطقه آمده و مشكل را رفع كند.
 
فيلم تلويزيوني « روشنايي دريا » به كارگرداني حسن لفافيان و تهيه كنندگي احمد دلاوري ، جمعه 24 خرداد ماه ساعت 13:30 از شبكه شما پخش خواهد شد .
در خلاصه داستان فيلم از توليدات  صدا و سيماي مركز كيش آمده: به دليل نشست لوله گاز نيروگاه در عمق چهل متري، جزيره كيش با خط خاموشي روبرو است. متخصصين معتقد به كمك گرفتن از خارج هستند، ولي يك خانم مهندس با كمك متخصص ايراني مسئله را سامان مي‌دهد.  
 
 شبكه آموزش   
 
فيلم سينمايي « درخت باور » به كارگرداني محمدرضا زندي و تهيه كنندگي حميد درگومه، جمعه 24 خرداد ماه ساعت 10 صبح از شبكه آموزش سيما پخش مي شود .
داستان فيلم حول زندگي پسر روستايي است كه هرچه تلاش مي‌كند در تكاليف مدرسه و پاسخگويي به معلم ناتوان است. آشنايي معلم جديد با او و گفتن يك راز در خصوص خواندن درس، وضعيت درسي پسر را روز به روز بهتر مي كند .
 
شبكه پويا
 
انيميشن « عصريخبندان 4 » پنج شنبه 23 خرداد ماه ساعت 21 از شبكه پويا پخش مي‌شود .
داستان اين انيميشن مربوط به وقـايـع ظهورِ دايناسورها مي باشد. جايي كه اسكرات و تعقيب و گريزِ هميشگيش با يه بلوط موجب تغييرات بزرگي در سطح كره زمين مي شود ! و ماني، سيد و ديگو رو به ماجراجويي جديدي مي فرستد. بعـد از تغيـيرات سـطح زميـن و جـدا افـتادنِ ماني، سيد و ديگو از بقيـه گـروه، آنها از يـه تكه يخ بـزرگ به عنوانِ كشتـيِ موقت خودشون استـفاده مي كنند كه آنها رو بـه دريانـوردي و سفـري حماسي براي پيدا كردن باقيِ اعضاي گروه مجبور مي كنه…   
 
انيميشن « پانداي كونگ فو كار »  جمعه 24 خرداد ماه ساعت 21 از شبكه پويا پخش مي شود .
در خلاصه اين انيميشن آمده : پو ، يك پانداي چاق و بامزه است كه توي مغازه پدرش آشپزي مي كند و آش رشته مي فروشد. او هميشه آرزو داشته يك قهرمان كونگ فو بشود ولي ...
 
شبكه قرآن و معارف سيما
 
فيلم تلويزيوني « ستارگان شرق » به كارگرداني حسين قاسمي جامي و تهيه كنندگي بهروز شهدادنژاد ، جمعه 24 خرداد ماه ساعت 15:15 از شبكه قرآن و معارف سيما پخش مي شود .
داستان فيلم با احمد جيحوني ، علي عسگري ، طباطبايي ، شهرزاد سالمي ، از اين قرار است كه : زوج جواني كه براي به دست آوردن ثروت، كاميون حامل اجساد شهدا را مي‌ربايند،‌ به تصور آن‌كه محتواي آن اشيا زير خاكي است اما در بين راه اتفاقاتي مي‌افتد كه باعث مي‌شود آنان متأثر شده و مسير زندگي خود را تغيير دهند .
شـبـكـه نمـايـش
 
فيلم سينمايي و تلويزيوني « يك گوشه پاك و پر نور » ، « اسب روياها »، « نجات بزرگ » ، « دو كلاهبردار و نصفي » و « سيلورادو » پنجشنبه 23 خرداد ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19و 23 پخش مي‌شود.
 
فيلم سينمايي « آب (قسمت دوم ) » به كارگرداني كارلس بينام و تهيه كنندگي فرانك سيراكوسا ، پنجشنبه 23 خرداد ماه ساعت 23 از شبكه نمايش روي آنتن مي رود.
در خلاصه داستان فيلم آمده : پس از برقراري شرايط جنگي بر كانادا، تام اذهان عمومي را پيرامون اتفاقاتي كه افتاده است به افغان‏هايي بدبين مي‏كند كه در كانادا زندگي مي‏كنند. او بدون هيچ مدركي نام سه افغان را به عنوان مظنونين اصلي معرفي مي‏كند. مارك لوين و ليا از اين كار تام ناراحت هستند. در طرف مقابل مشاوران آمريكايي تام، دان پريچارد را مامور مي‏كنند تا اين افغان‏ها را به دام بيندازد و به زور نوار اعترافاتي از آنها پر كند. ليا نيز توانسته است سرنخ‏هاي خوبي را در به دام انداختن تام و دست‏اندركارانش پيدا كند. اما ...
 
فيلم سينمايي و تلويزيوني «بالاتر از آسمان» ، «جزيره گنج» ، «زندگي وسلي ديز» ، «ديدي عزيز» و «دنياي كامل» جمعه 24 خرداد ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19و 21 روي آنتن مي رود.
 
فيلم سينمايي « غير قابل انتشار » به كارگرداني برايان دي پالما و با بازي پاتريك كارول، راب داناوي و ليزي دياز ، جمعه 24 خرداد ماه ساعت 23 از شبكه نمايش پخش مي شود.
در خلاصه داستان فيلم آمده : سرباز آمريكايي در عراق در دوران ماموريتش از حضور خود و دوستانش فيلمبرداري مي كند و دفتر خاطراتي هم تهيه مي كند . چند تا از هم گروهي هاي او مرتكب اعمال خلافي مي‌شوند كه افراد خاطي بعدا مورد بازجويي و محاكمه ارتش آمريكا قرار مي گيرند . آنها دروغ گفته و بعضي اقرار مي كنند كه ... /ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار