سازمان لیگ برتر در پی درخواست باشگاه پرسپولیس بر رسیدگی به پرونده قاسم دهنوی اعلام کرد که کمیته انضباطی مرجع تعلیق باشگاه های بدهکار است و پرونده این تیم را به این کمیته ارجاع داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  تیم فوتبال پرسپولیس رسیدگی به پرونده قاسم دهنوی را به سازمان داد اما این سازمان کارهای اجرایی و اداری باشگاه پرسپولیس را به کمیته انضباطی ارجاع داد.

 شایان ذکر است: سازمان لیگ در واکنش دیگری به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده حکم کمیته انضباطی است و در حال حاضر بعد از لغو تعلیق خدمات فوتبال را به این باشگاه ارائه می دهد.

اینکه تصمیم گیری درباره دهنوی و موضوع عدم ارایه خدمات چگونه با هم جمع می شود جای سوال دارد در این باره یک کارشناس مسایل حقوقی فوتبال می گوید: اقدام دهنوی  دو وجه دارد. یک وجه آن مدعی خصوصی دارد که باشگاه ها هستند و وجه دیگری مدعی العلوم است که می تواند سازمان لیگ باشد. چون آیین نامه نقض شده است حکم خیلی بیشتر وجه مردم را شامل می شود و شاید منظور از عدم ارایه خدمات این است که رسیدگی به ادعای باشگاه پرسپولیس مبنی بر صاحب حق بودن نسبت به استخدام بازیکن نامبرده یا ادعای خسارت از او منوط  به رفع مشکل دیگر می شود.

منابع آگاه می گویند ارایه خدمات به باشگاه پرسپولیس که می تواند علاوه بر موضوع یاد شده شامل صدور کارت بازیکنان هم می شود منوط به جلب رضایت شاکیان طلبکار شده است که باید از سوی کمیته انضباطی تایید شود./آق

برچسب ها: سازمان ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار