از ابتداي امسال تاكنون انجام شد؛

حفاری و تکمیل ٩ حلقه "چاه نفت و گاز" در قالب پروژه های مدیریت عملیات حفاری خشکی

مدیر عملیات حفاری خشکی- ٢ شرکت ملی حفاری ایران گفت: افزایش راندمان کار، بالا بردن ضریب ایمنی، توجه به برنامه های آموزشی کارکنان و کاهش انتظارات از مهمترین برنامه هاي اجرايي شركت ملی حفاری ایران است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مسعود افشار با اشاره به  این که ٢٣ دستگاه حفاری ناوگان شرکت ملی حفاری ایران تحت سرپرستی مدیریت  مناطق نفت خیز جنوب  قرار دارد، گفت: این چاه ها با متراژ بیش از ٣٢ هزار متر در مناطق نفت خیز کشور تکمیل در مدار تولید قرار گرفته است.
 
افشار خاطرنشان كرد: در سال گذشته ٥٣ حلقه چاه نفت و گاز شامل ٤٣ حلقه توسعه ای، ٤ حلقه توصیفی، ٥ حلقه تعمیری و یک حلقه اکتشافی با متراژ افزون بر ١٦٦ هزار متر با تلاش کارکنان سختکوش این مدیریت در استان های پیش گفته حفاری و مراحل تکمیل آنها انجام شد.
 
وی تصريح كرد: دستگاه های حفاری مدیریت خشکی - ٢ هم اکنون در استان های خراسان رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، ایلام، فارس و خوزستان و همچنین پروژه های حفاری آزادگان و یادآوران استقرار و در حال فعالیت هستند و نقش بسزایی در پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور  ایفا می کنند.
 
مدیر عملیات حفاری خشکی- ٢ شرکت ملی حفاری ایران اظهار داشت: سال گذشته دستگاه حفاری ٣١ فتح این مدیریت با کسب رکورد حفاری ٤٢٧ متر در یک روز در میان دستگاه های حفاری این مدیریت و دستگاه ٢٨ فتح با ١٤ هزار و ٥١٦ متر در طول سال بهترین رکورد حفاری را در بین ناوگان حفاری شرکت به خود اختصاص دادند.
 
وی افزایش راندمان کار، بالا بردن ضریب ایمنی، توجه به برنامه های آموزشی کارکنان و کاهش انتظارات را از مهمترین سرفصل های کاری این مدیریت در سال جاری برشمرد.
 
شرکت ملی حفاری ایران با ٧٤ دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین خشکی و دریایی یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده عملیات حفاری و خدمات جنبی آن در منطقه غرب آسیا است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حفاری ، تکمیل ، خشکی ، چاه ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار